Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- براساس آمار تعداد تراکنش که توسط بانک‌ها به ثبت رسیده، جزییات سهم هر بانک توسط این شرکت مشخص شد و بانک ملت نیز همچنان در صدر این جدول قرار دارد.

 

 

 شرکت شاپرک آمار عملکرد هریک از بانک ها در پذیرش تعداد و مبلغ تراکنش های پشتیبانی شده در شبکه شاپرک را در مردادماه منتشر کرد که براساس این آمار تنها ۹ بانک نخست با بالاترین سهم تعدادی و مبلغی در شبکه پرداخت آورده شده‌اند و بقیه بانک‌ها در نمودار تحت عنوان سایر آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، بانک ملت با سهم ۶۷ .۲۱ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۰۱ .۲۳ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار گرفته است.  

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و سپه، بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های  ملت، پارسیان، ملی ایران، سپه اخصاص دارد.

همچنین از نظر تعداد تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت، آینده، اقتصاد نوین، پارسیان به ترتیب در بالای جدول قرار گرفتند و بانک های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و کشاورزی بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی را به خود اختصاص دادند.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزاری پذیرش اینترنتی توسط بانک‌های ملت، خاورمیانه، سامان و پارسیان ثبت شد و بالاترین  سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی هم به بانک‌های  ملت، آینده، پارسیان واقتصاد نوین تعلق گرفته است.

 

   ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تراکنش های ابزار بالاترین سهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی

مهران محرمیان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین (سپامی) اظهار داشت: در چند سال گذشته اقداماتی انجام شد که همزمان با کاهش تورم و کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها در نهایت شاهد کاهش خلق نقدینگی در بانک‌ها بودیم.

وی ادامه داد: در کنار اجرای این اقدامات، موضوعی که باعث نگرانی شده این است که در این شرایط تامین نقدینگی دچار مشکل شود، بنابراین روش‌های تامین مالی مورد توجه قرار می‌گیرد از این رو برات الکترونیکی ابزار قدرتمند محسوب می‌شود.

معاون بانک مرکزی گفت: این ابزار شاید در دوره سیاست‌های انبساطی مورد توجه نگیرد، اما امروز به عنوان ابزار کارا استفاده می‌شود و در راستای تحقق شعار سال می‌توان از آن استفاده کرد.

محرمیان در پایان گفت: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکار گیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد