Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:44:34 GMT

زنوزی: از خانواده عراقچی عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۶۱۹

زنوزی: از خانواده عراقچی عذرخواهی می‌کنم

مالک تیم تراکتور از خانواده عراقچی به خاطر تهمتی که زده بود، معذرت خواهی کرد.

به گزارش ورزش سه، محمدرضا زنوزی چندی پیش عنوان کرد که عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای انتقال رشید مظاهری به تیم تهرانی با او تماس گرفته است. در آن زمان این ادعا از سوی عباس عراقچی تکذیب شد اما بسیاری از هواداران فوتبال تصور کردند که مظاهری راهی پرسپولیس خواهد شد و به همین دلیل جنجال زیادی به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا که مظاهری به استقلال رفته، زنوزی از موضع خود پایین آمده است. در حالی که تصور می‌شد او برای بیان این ادعا به شواهد خاصی رسیده ولی می‌گوید که دلیلش یک عکس از عضو خانواده عراقچی با رشید مظاهری بوده است.

 

او در این باره می‌گوید: «عکسی از رشید مظاهری که با برادرزاده آقای عراقچی بود برای من فرستادند؛ من هم نمی‌دانم! از خانواده آقای عراقچی معذرت می‌خواهم، ولی قبلاً یک اتفاقاتی افتاده بود. مثلاً در داستان مهدی طارمی هم این اتفاق افتاده بود. فکر می‌کنم سیاسیون نباید تا زمانی که در مسند مسئولیت هستند، طرفداری‌شان از تیم خاصی را اعلام کنند. این افراد، وزیر یا مسئول کشوری هستند و مردم از آنها انتظار دارند. وقتی کسی که مسئولیت کشوری دارد طرفداری‌اش از یک تیم، حتی تراکتور را اعلام می‌کند، در ذهن تمام مردم این سؤال مطرح می‌شود که آیا کمکی هم به این تیم می‌کند یا نه؟ آیا در اختیار گذاشتن سفارت‌ها و امکانات دولتی برای برخی تیم‌ها سؤال‌برانگیز نیست؟ چرا برای تیم‌های شهرستانی این اتفاق نمی‌افتد؟»

تراکتور محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم

هافبک چلسی پس از زیر سوال رفتن جنگندگی بازیکنان توسط هواداران، گفت که او و هم تیمی هایش همه تلاش خودشان را انجام می دهند. 

طرفداری | در جریان باخت 5-0 چلسی مقابل آرسنال، هواداری بنری را به اهتزاز درآورد که روی آن نوشته شده بود: «پیراهنت را نمی خواهم، فقط می خواهم برای پیراهن ما بجنگید». این باعث شد تا کانر گلگر، کاپیتان چلسی در این بازی، در مورد انگیزه و جنگندگی تیم مورد سوال قرار گیرد. گلگر به تی ان تی اسپورت گفت:

ما قطعا تلاش می کنیم. می دانم این برای همه بچه ها چقدر مهم است. تیم بسیار جوانی داریم که تجربه زیادی به عنوان یک تیم در لیگ برتر ندارد. این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته ایم. هنوز در حال پیشرفت و کنار هم کار کردن تا به سطح بالاتر برسیم.

 از هواداران عذرخواهی می کنیم

امروز یکی از آن روزهایی بود که ما به سطحی که می خواستیم حتی نزدیک هم نبودیم و باید به خودمان بیاییم، عملکرد تیم را بررسی کنیم، ببینیم در کدام بخش می توانیم پیشرفت کنیم و تمام اشتباهاتی را که می توانیم جبران کنیم. از همه هوادارانی که آمدند ما را تماشا کنند، عذرخواهی می کنیم. 

چلسی پس از شکست سنگین مقابل آرسنال در رده نهم باقی ماند و بازی بعدی خود را روز شنبه مقابل استون ویلا که در رده چهارم قرار دارد برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم