Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ عضو جدید به شورای مرکزی انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان در سال جاری اضافه شدند. همچنین ۱۴۹ پذیرفته‌شده نهایی جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران اعلام شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه شورای مرکزی انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان در سال ۱۳۹۹ با معرفی اعضای جدید برگزار شد.

در این جلسه که با حضور امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان، رئیس و اعضای اصلی انجمن عکس بسیج برگزار شد، کمال‌الدین شاهرخ مسئول انجمن عکس بسیج کشور گزارشی از عملکرد این انجمن در دوره یکساله اخیر و برگزاری چهار دوره «دوسالانه عکس نور» ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این جلسه رئیس سازمان بسیج هنرمندان از تلاش‌های اعضای سابق شورای مرکزی آقایان محمدحسین حیدری و داریوش عسکری در دوره اخیر قدردانی و طی مراسمی حکم انتصاب اعضای جدید این شورا را به آقایان حسین حاجیلری، سیدشهاب‌الدین واجدی و مرتضی فخری‌نژاد اهدا و آقایان کمال‌الدین شاهرخ به عنوان مسئول انجمن عکس، ناصر افراسیابی و داود یاراحمدی دیگر اعضای شورای مرکزی این انجمن به مدت یکسال ابقاء شدند.

کمال‌الدین شاهرخ دارای مدرک درجه یک هنری (دکترا) از وزارت ارشاد، استاد دانشگاه و از عکاسان با سابقه در دفاع مقدس، ناصر افراسیابی از عکاسان با سابقه در دفاع مقدس، داوود یاراحمدی از عکاسان و هنرمندان با سابقه مطبوعاتی و دارای سوابق مدیریتی فرهنگی هنری، حسین حاجیلری از عکاسان و مستندسازان باسابقه در حوزه عتبات عالیات، مرتضی فخری‌نژاد دارای سوابق سردبیری عکس خبرگزاری‌های صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان و سیدشهاب‌الدین واجدی دارای سوابق مدیریت گروه عکس خبرگزاری فارس، سردبیری عکس باشگاه خبرنگاران و سرپرستی گروه عکاسی دانشکده رسانه و عکاسی در مناطق عملیاتی سوریه و عراق را در کارنامه هنری و تخصصی خود دارند.




* اعلام پذیرفته‌شدگان نهایی جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران
پذیرفته شدگان نهایی مرحله کارگاهی بیست و هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران معرفی شدند.

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه بیست و هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، ۱۴۹ نفر در ۱۰ رشته هنر‌های تجسمی در مرحله نهایی برای حضور در کارگاه‌های این دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، پذیرفته شدند.

در این دوره جشنواره ۱۵ نفر در بخش ارتباطات تصویری (پوستر)،۱۷ هنرمند در قسمت تصویر سازی،۱۵ نفر در بخش خوشنویسی (نستعلیق)، ۱۸ نفر در بخش طراحی و همین تعداد در قسمت عکاسی، ۱۱ هنرمند در رشته کاریکاتور (کارتون)، ۱۴ نفر مجسمه، ۲۳ نفر در بخش نقاشی، ۱۲ نفر نگارگری و ۶ نفر در رشته هنر‌های جدید انتخاب شدند.

۱۴۹ نفر برای حضور در مرحله کارگاهی از ۲۶ استان انتخاب شدند که بیشترین سهم از آن هنرمندان جوان پایتخت است و به ترتیب اصفهان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و... در مراحل بعدی است.

بیست و هفتمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران در حالی آغاز به کار خواهد کرد که ۷۷ نفر از شرکت کنندگان بخش کارگاهی، دارای مدرک کارشناسی،۵۳ نفر دیپلم، ۱۰ نفر کاردانی و ۹ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

در این دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران ۱۰۳۴ هنرمند جوان ۶۷۵۲ اثر خود را به مرحله انتخاب برای حضور در کارگاه‌ها ارسال کرده اند که از میان ۱۴۹ نفر به مرحله کارگاهی راه یافتند. بیست و هفتمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان روز ۲۳ شهریور کار خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انجمن عکس بسیج جشنواره تجسمی جوانان سازمان بسیج هنرمندان جشنواره هنر های تجسمی جوانان ایران سازمان بسیج هنرمندان بیست و هفتمین دوره جشنواره شورای مرکزی نفر در بخش انجمن عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها امروز معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی مناسب، شناسایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی برگزار شد.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

در این مراسم از علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قرآن و خادم اهل بیت، از دیانا حیدری، حامد پری زاده و سید میثم حسنی در بخش فیلم، از امیر علی سلیمانی، ریحانه نوری و سید ابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، از حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، از مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش، از بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، از علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، از امید پوره ئی، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش بنیان، از مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریئ حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمد حسن مؤمنی در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6091300

دیگر خبرها

  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴