Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:16:30 GMT

شهربازی‌های مشهد بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۴۸۰۵

شهربازی‌های مشهد بازگشایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی اسکافی با اشاره به اینکه فعالیت شهربازی‌های سرپوشیده و روباز شهر مشهد که از ابتدای شیوع و همه گیری ویروس کرونا تعطیل شده بود، پس از ۶ ماه از سرگرفته شد، گفت: مجموعه‌های مذکور از همان روزهای ابتدایی اعلام هشدار همه گیری ویروس کرونا، بصورتی خودجوش و با احساس دغدغه مندی و مسئولیت اجتماعی در قبال شهروندان، فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورده و نزدیک به ۲۰۰ روز در حالت تعطیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ریاست اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد، اظهار کرد: طی این مدت این صنف متاسفانه با کمترین میزان حمایت‌های مادی ومعنوی  از سوی نهادها وسازمان‌ها مواجه بوده و بیشترین آسیب را از بابت شیوع ویروس کرونا نسبت به اصناف مشابه در این مدت داشته است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه صنف شهربازی در ایجاد نشاط و شادی و بازگشت امید در میان اقشار مختلف مردم بیان کرد: با احساس تعهدی که از مدیران محترم شهربازی‌های مشهد سراغ داریم و همچنین تعریف پروتکل‌های دقیق بهداشتی از سوی معاونت محترم امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، امیدواری هستیم همچون گذشته همشهریان عزیز با احساس امنیت خاطر از مجموعه‌ شهربازی‌های زیر نظر اتحادیه استفاده کنند.

گفتنی است، سرزمین بازی‌ها، شهر آجری، کلوپ پاندا، هپی لند، اکسون پارک، اکسیر، کارلند، زیپ لاین آرمان، بازیما، شهربازی راه آهن، شارستان، شهربازی معارفی، شهربازی قهرمانان و شهربازی پارک ملت از جمله شهربازی‌های زیرمجموعه اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد هستند که آمادگی خود را جهت بازگشایی و پذیرایی از خانواده‌های محترم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اعلام کرده‌اند.

کد خبر 5019646

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد شهربازی ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان ماه محرم مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شیوع کرونا آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از بررسی طراحی و احداث شش شهربازی در کنار بهسازی امکانات مجتمع تفریحی باغلارباغی در سال جاری با همراهی بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: امسال شش شهربازی با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با تکیه بر توان تخصصی شهرداری ساخته می‌شود.

وی افزود: در صورت تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این زمینه، شهرداری در دو نقطه شهر اقدام به احداث شهربازی خواهد کرد.

شهردار تبریز با بیان اینکه شهرداری نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد تومان در شهر املاک دارد، خاطرنشان کرد: نگاه شهرداری به املاک بیشتر متمرکز بر مولدسازی املاک است و بر همین اساس کمترین تحقق بودجه شهرداری در سال گذشته مربوط به حوزه فروش املاک بود؛ این موضوع در بودجه ۱۴۰۳ نیز مطابق سال قبل پیش بینی می‌شود.

هوشیار اضافه کرد: هر چند در برخی موارد، همچون پروژه‌های کلان شهری نیاز به فروش املاک احساس می‌شود ولی نگاه کلان شهرداری حفظ و مولدسازی املاک است.

وی ادامه داد: بانک اطلاعات املاک شهرداری از دوره مدیریت شهری قبلی خالی تحویل گرفته شده بود و با تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران در حال حاضر سامانه یکپارچه اطلاعات املاک و مستغلات شهرداری یکی از سامانه‌های قوی و غنی به شمار می‌رود.

شهردار تبریز تصریح کرد: بیشتر مزایده‌های شهرداری در خصوص املاک به فروش منجر نشده است چرا که در شرایط فعلی خرید و فروش املاک رونق چندانی ندارد؛ از طرف دیگر سیاست‌گذاری شهرداری مولدسازی املاک بوده است و انتظار درآمد از فروش املاک ندارد.

کد خبر 750841

دیگر خبرها

  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس