Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدها پروتکل‌های بهداشتی را تا پایان تبلیغات انتخابات رعایت کنند، بررسی افزایش قیمت مسکن، ارز و بورس در جلسه غیرعلنی هفته آینده مجلس، انتشار کاریکاتور‌ها تصمیم کلی غرب در مقابل اسلام است برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، نامزدها پروتکل‌های بهداشتی را تا پایان تبلیغات انتخابات رعایت کنند، بررسی  افزایش قیمت مسکن، ارز و بورس در جلسه غیرعلنی هفته آینده مجلس،  انتشار کاریکاتور‌ها تصمیم کلی غرب در مقابل اسلام است از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۹۹

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۹/۰۵/۱۲ لغایت ۹۹/۰۵/۲۳) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پایان امروز (مورخ ۹۹/۰۶/۱۹) نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون (اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۵/۱۲) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام مجدد اقدام ننمایند. صرفاً در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ مندرج، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

به متقاضیان محترم توصیه می‌شود با توجه حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام را هر چه سریعتر به اتمام رسانند.

 

نامزدها پروتکل‌های بهداشتی را تا پایان تبلیغات انتخابات رعایت کنند

«علی طالبی»  در نشست آموزشی فرمانداران و بخشداران و اعضای هیات‌های بازرسی دوره دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این مرحله از انتخابات با توجه به شرایط موجود در تلاشیم با رعایت دقیق قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی سلامت تک تک رای دهندگان، نامزدها و طرفدارن‌شان و همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات را با توجه به شیوع بیماری کرونا حفظ کنیم؛ همچنین بتوانیم سلامت کامل انتخابات و صیانت از حقوق تمام بازیگران و ذی‌نفعان اعم از شهروندان، نامزدها، طرفدارن ایشان  و جریانات سیاسی را داشته باشیم.  

رییس مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور خطاب به بازرسین حوزه های انتخابیه گفت: انتظار داریم در تبلیغات بر رعایت مهلت قانونی و نحوه تبلیغات و پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور نظارت کامل داشته باشند و بلافاصله هر گونه تخلف از سوی نامزدها و یا دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی را به هیات مرکزی بازرسی انتخابات گزارش کنند. بازرسین برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف،  اقدامات نامزدها، دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها را رصد کنند.

رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات همچنین از نامزدهای انتخابات خواست تا مراقب سلامتی ملت که همیشه در تمام عرصه‌های نظام حضور دارند، باشند و شرایط را به گونه ای مهیا کنند تا پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا که توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ستاد انتخابات کشور ابلاغ شده است، به‌ویژه تا پایان زمان تبلیغات انتخابات رعایت کنند.

 

مجلس یکشنبه هفته آینده در جلسه غیر علنی افزایش قیمت مسکن، ارز و بورس را مورد بررسی قرار می دهد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در ادامه جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه 19 شهریور و در اخطار قانون اساسی با استناد به اصول 22 و 31 گفت: مجلس طرح مالیات بر خانه های خالی را برای جلوگیری از افزایش قسمت مسکن ارایه داد، این طرح اشکالات جزیی داشت، شورا این اشکالات را به مجلس اعلام کرد و اشکالات امروز در مجلس برطرف می شود. در همین فاصله که این طرح ارایه شد و مورد ایراد شورا قرار گرفت، دولت بازار را رها کرد و در یک ماه قیمت مسکن هفت درصد افزایش داشته است.

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق اصل 22 قانون اساسی جان و مال افراد باید از تعرض مصون بماند و طبق اصل 31 دولت باید برای تهیه مسکن برای تمامی افراد جامعه اقدام کند اما متاسفانه دولت برای اجرای اصل 31 هیچ اقدامی انجام نداده است. آیا آقای رییس جمهور این مسایل را نمی بینند؟ آیا کسی به وی گوشزد نمی کند که قیمت خودرو به کجا رسیده است؟ البته آقای رییس جمهور به وزارتخانه صمت دستور داده اند که بحث افزایش قیمت خودرو بررسی کنند اما این وزارتخانه وزیر ندارد.

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید عنایت بیشتری شود که خودروسازان کمتر مردم را ناراحت کنند و اعتماد مردم را مورد خدشه قرار دهند. قیمت خودرو پرواز کرده است و به عرش رسیده است، آقایان فقط تماشاچی نباشید.

 

انتشار کاریکاتور‌ها تصمیم کلی غرب در مقابل اسلام است

فواد ایزدی شب گذشته (سه شنبه ۱۸ شهریور) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفت: آزادی بیان، بهانه است و در کنار بهانه، وضع فعلی جهان اسلام را داریم مثل توافق رژیم صهیونیستی با برخی سران عرب که به نظر می‌رسد ما با یک تصمیم محدود مواجه نیستیم بلکه این یک تصمیم کلی غرب است. این تصمیم تبعات دیگری دارد و تبعات این اقدام موهن، گسترده است.

کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: تصمیم انتشار کاریکاتور‌های توهین آمیز در مجله "شارلی ابدو"، تصمیم فردی نیست و فرانسوی‌ها در پی این هستند که خلا آمریکا را در منطقه پر کنند.

ایزدی افزود: فرانسه در پی حرکت بزرگتری هست و این اقدام در پی نگاه اسلام ستیزی غرب است و کسی که بخواهد آزادی بیان را نشان دهد چرا به خطوط قرمز خود آن کشور اهانت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: زیر عنوان قوانین جلوگیری از تنفر، از آزادی بیان درباره هلوکاست جلوگیری می‌شود، اما درباره اهانت به پیامبر اسلام (ص)، از آزادی بیان، سو استفاده می‌شود.

 

محرم جدیدی را در عزاداری های امسال رقم زدیم

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری های امسال گفت: ما شاهد بودیم که در اماکن مذهبی و مراسم های مذهبی همانند نماز جماعت و مراسم عزاداری و حتی مراسم شادی اهل بیت انسان های مومن بیشترین حرف شنوی را برای رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت مقابله با بیماری کرونا داشتند.

 

عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیرالمومنین زمانی که بحث خلافت شان مطرح شد، فرمود من از نظر شهروندی مطیع تر شهروندم لذا اگر حاکم شما شوم، شاید مشکلاتی پیش بیاید، اگر شهروند باشم به نفع شماست. همین امار نشان دهنده این است که یک انسان متدین و مومن در رعایت مقررات شهروندی الزام بیشتری دارد و این مطلب در عزاداری های امسال به خوبی تجلی کرد.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیدیم که عزاداران و مداحان که شاید برایشان قابل هضم نبود که جلسات چندین هزار نفره را به یک باره به دسته های کوچک تنزل دهند، با رعایت کامل پروتکل ها و دستورالعمل ها مراسم ها را برگزار کردند و باید از این افراد تقدیر شود./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار انتشار کاریکاتور ها مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت مسکن هفته آینده ارز و بورس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه