Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز- چهارشنبه-  بیانیه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در مورد محکومیت مذاکرات امارات و اسرائیل را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت مقدم و شریف حضرت محمد (ص) و کلام الله مجید نمایان شد همزمانی این حوادث تلخ با تلاش دولت‌های مرتجع  عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیت آنها و اقدامات پلید جهان استکبار برای به سر انجام رساندن پروژه اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان در ادامه این بیانیه افزودند:  به تمامی برادران و خواهران ایمانی خود در سراسر جهان اسلام  اعلام می‌کنیم که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های جبهه‌های جهانی کفر هستیم.  

در این بیانیه آمده است: هر چند اینگونه اقدامات، کوچکترین خللی در روند جهانی گرایش به حقانیت مکتب اسلام وارد نمی‌آورد بلکه برعکس زمینه توجه هر چه بیشتر افکار عمومی جهان به این وجود نورانی و مکتب انسان ساز بیش از پیش جلب می‌شود.

در این بیانیه تاکید شده است: وظیفه انسانی اقتضا می‌کند تا با بهره گیری از هر وسیله ای نسبت به پیگیری حقوقی مسببان و محکومیت قاطع اقدامات ضد بشری نگذریم.

فراکسیون قرآن و عترت در این بیانیه ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و وقحیانه از وزارت امور خارجه درخواست کردند: با بهره گیری از همه ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه دنبال کنیم و هشدارهای مطبوع به کشورهای درگیر این روابط را اعلام کند. سکوت بیش از این جایز نیست. از دیگر دولت‌های اسلامی و اتحادیه بین المجالس آن درخواست داریم تا با محکومیت قاطع شیاطین استکبار و دست‌های خبیث صهیونیسم جهانی مانع این دست اقدامات شوند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اسرائیل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اسرائیل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی اسرائیل وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است