Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 شهریور) مجلس شورای اسلامی بیانیه فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در مورد محکومیت مذاکرات امارات و اسرائیل را قرائت کرد. 

این بیانیه به شرح زیر است: 

اقدام خباثت آلود دشمن بد دل و کینه توز در اهانت به ساحت مقدم و شریف حضرت محمد (ص) و کلام الله مجید نمایان شد همزمانی این حوادث تلخ با تلاش دولت‌های مرتجع  عربی در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل نشانه آشکار نیت آنها و اقدامات پلید جهان استکبار برای به سر انجام رساندن پروژه اسلام زدایی از خاورمیانه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو به تمامی برادران و خواهران ایمانی خود در سراسر جهان اسلام  اعلام می‌کنیم که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های جبهه‌های جهانی کفر هستیم.

  هر چند دست اقدامات، کوچکترین خللی در روند جهانی گرایش به حقانیت مکتب اسلام وارد نمی‌آورد بلکه برعکس زمینه توجه هر چه بیشتر افکار عمومی جهان به این وجود نورانی و مکتب انسان ساز بیش از پیش جلب می‌شود. وظیفه انسانی اقتضا می‌کند تا با بهره گیری از هر وسیله‌ای نسبت به پیگیری حقوقی مسببان و محکومیت قاطع اقدامات ضد بشری نگذریم.

ما نمایندگان مردم ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و وقحیانه از وزارت امور خارجه می خواهیم که با بهره گیری از همه ظرفیت‌های حقوقی اقدامات لازم برای تعقیب این حادثه دنبال کنیم و هشدارهای مطبوع به کشورهای درگیر این روابط را اعلام کند.

سکوت بیش از این جایز نیست. از دیگر دولت‌های اسلامی و اتحادیه بین المجالس آن درخواست داریم تا با محکومیت قاطع شیاطین استکبار و دست‌های خبیث صهیونیسم جهانی مانع این دست اقدامات شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی اهانت به قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد