Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: باید ایستادگی شهدا و ایثارگران در برابر بعثی ها را به خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و نباید اجازه دهیم عده ای رزمندگان ما را جنگ طلب معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که امروز (چهارشنبه 19 شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: از مهمترین اهداف در چهلمین سالگرد دفاع مقدس انتقال آرمان ها، ارزش ها، ایثارگری ها و فداکاری های شهدا و جانبازان به نسل امروز است و این امر در واقع مهمترین کاری است که می توانیم برای شهدا و رزمندگان انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: با بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس قرار است فرهنگ جامعه را به سمت ارزش های دینی، شجاعت، آزادی، استقلال و عزت انقلاب که در هشت سال جنگ تحمیلی به خوبی نمایان شد، سوق دهیم.

 

وی عنوان کرد: باید بکوشیم با شبهه افکنی های دشمنان مقابله کنیم و ایستادگی شهدا و ایثارگران در برابر بعثی ها را به خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و نباید اجازه دهیم عده ای رزمندگان ما را جنگ طلب معرفی کنند.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: رزمندگان ما در برابر دشمنی که تا به دندان مسلح بود و به خاک کشور ما تجاوز کرده بود، ایستادند و این ملت را سربلند کردند و اقتدار را برای این کشور رقم زدند.

 

در ادامه استاندار قزوین اظهار کرد: دفاع مقدس بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ این ملت است و اقتدار و عزت امروز ایران مرهون از خودگذشتگی جوانانی است که برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند.

 

«هدایت الله جمالی پور» اضافه کرد: ما امروز در برابر این ایثار مسئول هستیم و گرامیداشت دفاع مقدس در واقع گرامیداشت ایثارها و از خودگذشتگی ها است.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر رعایت پروتکل های بهداشتی خاطر نشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود و به منظور جلوگیری از تجمعات هم نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قزوین در پیاده راه سبزه میدان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان قزوین شهدا دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی از یک کشور دست چندم در دوران قبل از انقلاب، به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

محمدطیب صحرایی، امشب(۱۹ اردیبهشت) در یادواره شهدای بازی دراز که در بقعه احمدبن اسحق شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد، با بیان اینکه شهدا هیچ نیازی به برگزاری مراسم یادواره و بزرگداشت از سوی ما ندارند، اظهار کرد: این ما هستیم که به خاطر نیاز جامعه به روح ایثار و شهادت نیاز به برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت برای شهدا داریم تا زندگی‌ خود را بر مبنای آرمان های شهدا به روز رسانی کنیم.

صحرایی با اشاره به جانفشانی امثال شهید وزوایی، شهید ادبیان، شهید شیرودی و دیگر شهدا در عملیات‌های دوران دفاع مقدس، گفت: شهدا در حالی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از این آب و خاک و دفاع از کرامت مسلمین از جان مایه گذاشتند که کسی در آن زمان به ما سیم خاردار هم برای دفاع از خودمان نمی‌فروخت.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه امروز قدرت خود را به جهانیان نشان داده‌ایم، گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی بر پایه فرهنگ ایثار و شهادت بدست آمده است.

وی ادامه داد: امروز راه و رسم امثال شهید وزوایی و شهید شیرودی و شهید ادبیان در اقصی نقاط دنیا دنبال می‌شود.

وی با اشاره به رو به افول بودن آمریکا گفت: باید سعی کنیم فرزند زمان خود باشیم و رخدادهای روز دنیا را درک کنیم و باور کنیم که امروز ایران اسلامی از یک کشور دست چندم در دوران قبل از انقلاب به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به طنین انداز شدن  شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی در دانشگاه های آمریکا داشت و یادآور شد: روزگاری ما شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را به زبان انگلیسی سر می دادیم تا پیام خود را به گوش جهانیان برسانیم و امروز می بینیم که دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی شعار مرگ بر اسرائیل سر می دهند تا به ما پیام بدهند که صدای ما را شنیده‌اند.

حجت الاسلام ساداتی امام جمعه سرپلذهاب هم در این مراسم با بیان اینکه خیزش امروز دانشگاه‌های آمریکا و مجامع جهانی در حمایت از مردم غزه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی رو به افول است، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم. 

ساداتی تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی در عملیات وعده صادق به دنیا نشان دادند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی همچون خانه عنکبوت سست و بی پایه است.

حاضران در این مراسم با سردادن شعار «الله اکبر»، «ای رهبر آزاده، تشکر تشکر»، «دلاور سپاهی تشکر،تشکر»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» از سپاه بخاطر انجام عملیات وعده صادق قدردانی کردند.

‌ این مراسم  با مداحی حاج صادق آهنگران حال و هوای دوران دفاع مقدس به خود گرفت.

فردا نیز برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • معلمان وظیفه خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند
  • در حکمرانی فضای مجازی دچار ضعف هستیم
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است