Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، از ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، از شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهرانچی در این بازدید که با همراهی حجت‎‌‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و حمید رضاییان مدیرعامل شرکت ایزوایکو انجام شد، از بخش های مختلف مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید، صنعت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل را یکی از نمونه های صنعت دانش‌بنیان دانست و با بیان اینکه این صنعت در کشور ما بدون وابستگی پیش می رود، گفت: واقعیت این است که ما را در صنعت دریا عقب نگه داشته‌اند، چرا که ایران با 2700 کیلومتر مرز آبی، نباید دچار چنین وضعیتی در صنایع مرتبط با دریا باشد.

یکی از اهداف جدی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی مرتبط با حوزه دریاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علم و فناوری دریا تقریباً مغفول مانده و به همین دلیل است که صنعت دریا نیازهای فراوانی دارد. در این راستا یکی از اهداف جدی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی مرتبط با حوزه دریاست. از این رو، یکی از نظام موضوعات پژوهشی احصاء شده در سامانه پژوهشیار، به این موضوع اختصاص یافته است.

آموزش، پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی براساس سفارش صنایع تنظیم می‌شود

طهرانچی از ایجاد سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد و گفت: این سرا به عنوان بخشی از شبکه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می‌شود تا جوانان بتوانند در بخش‌های مختلف ناوبری و صنایع دریایی و فراساحل، در محیط عملی آموزش ببینند. باید تلاش شود سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل مکمل صنعت دریایی باشد.

وی ادامه داد: ساختار در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیاز صنعت تعریف می شود و آموزش، پژوهش و فناوری براساس سفارش صنایع تنظیم می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: این دانشگاه با بستر بیش از 22 هزار عضو هیئت علمی، 100 هزار پژوهش تحصیلات تکمیلی و بیش از یک میلیون دانشجوی در حال تحصیل، امروز می تواند حرکت خوبی در حوزه دریا آغاز کند که ثمرات آن برای جمهوری اسلامی ایران یک ارزش‌آفرینی جدی باشد که در این راستا واحد بندرعباس سرای نوآوری صنایع دریایی و فراساحل را ایجاد می‌کند.

رضاییان: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تربیت نیروی انسانی، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فرا ساحل را تقویت کند

در ادامه حمید رضاییان مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با ابراز خرسندی از بازدید دکتر طهرانچی از این مجتمع، اظهار داشت: چالش بزرگ صنایع ما در حوزه منابع انسانی است و ریشه تربیت منابع انسانی در دانشگاه است. از دانشگاه آزاد اسلامی می‌خواهیم این حوزه را تقویت کند. مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی افتخار ماست و با تمام توان در خدمت این دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/۴۰۴۰/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کشتی سازی دکتر طهرانچی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس حوزه دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • تحول بی‌واسطه با مردم