Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@13:22:16 GMT

دولت حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت را افزایش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۵۲۳۳

دولت حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت را افزایش می‌دهد

سخنگوی دولت گفت: امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی ربیعی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدتی بود که جایگاه‌داران درخواست داشتند دریافتی‌شان افزایش پیدا کند و ناراضی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱,۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند. این افزایش قطعاً تأثیری در دریافتی جایگاه داران خواهد داشت.

ربیعی افزود: دولت تصمیم گرفت نحوه تأمین این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تأثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

وی افزود: درخواستی هم عشایر ما در استان اردبیل داشتند و سال‌ها این مساله محل منازعه و نگرانی بود. خصوصی سازی در منطقه دشت مغان صورت گرفته بود و آنهایی که به صورت عرفی در آنجا کار می‌کردند، نگرانی‌هایی داشتند. امروز دولت تصمیم گرفت ۴ هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از اراضی شرکت تفکیک و به وزارت جهاد منتقل شود و از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار شد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: ربیعی سخنگوی دولت دولت تصمیم گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • معمای بنزین در ایران