Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

شما می‌توانید برای رزرو تور خود از آژانس ندا بال آسمان به عنوان یکی از قوی‌ترین برگزارکنندگان تور کیش با شماره تماس ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. یکی از دلایل جذب شدن گردشگران به جزیره کیش امکانات بسیار زیاد رفاهی و خدماتی است که در آن مجتمع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بناهای بسیار زیبا و با شکوهی نیز در جزیره ساخته شده که زیبایی‌های طبیعی آن را دوچندان کرده است. شما می‌توانید تور کیش آژانس ندا بال آسمان را با ارزان‌ترین قیمت رزرو نمایید.

در میان هتل‌های متعدد موجود در جزیره کیش، هتل‌های پنج ستاره بهترین گزینه برای اقامت می‌باشند زیرا امکانات و خدماتی را به مسافران ارائه می‌دهند که به آسایش هرچه بیشتر آن‌ها ختم می شود. تور کیش هتل ترنج را می‌توانید در بالای لیست گزینه‌های سفرتان قرار دهید. این هتل که بر روی آب‌های خلیج فارس ساخته شده است یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در سطح کشور است.

اما علاوه بر هتل لوکس ترنج گزینه دیگری نیز پیش روی شما قرار دارد که طراحی بی‌نظیر و فوق‌العاده باشکوهی دارد. ندا بال آسمان امکان اقامت در این هتل پنج ستاره مجلل را در قالب  برایتان مهیا کرده است. هتل بزرگ داریوش که با طراحی فوق‌العاده خود نگینی درخشان از تاریخ ایران‌زمین در خلیج فارس می‌باشد به همراه هتل ترنج سرامد هتل‌های جزیره کیش هستند. شما می‌توانید تور کیش از مبدا مشهد را با بهترین قیمت از آژانس خدمات مسافرتی ندا بال آسمان خریداری نمایید. در ادامه به معرفی این دو هتل مجلل می‌پردازیم.

هتل ترنج کیش ؛ یک هتل پنج ستاره فوق مدرن با طراحی بی‌نظیر است که به عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه شناخته می‌شود. تور کیش هتل ترنج از جمله پیشنهادات آژانس ندا بال آسمان به شما است. قرار گرفتن این هتل بسیار زیبا بر روی آب آن را از سایر هتل‌های جزیره متمایز کرده است. امتیاز ویژه تل ترنج که به دلیل موقعیت ممتاز آن است چشم‌اندازهای متنوع و زیبای آن از جمله طلوع و غروب خورشید، چشم‌انداز رویایی دریا، امواج، رقص ماهیان و لاک پشت‌ها، مرجان‌ها، فضای سبز، ساحل و… می‌باشد.

 

مطمئن باشید که امانات و خدمات این هتل هر شخصی را راضی خواهد کرد زیرا پرسنل مجربی که در این هتل فعالیت می‌کند برای هرچه بهتر ساختن اقامت شما آموزش دیده‌اند. از امکانات ویژه هتل ترنج کیش می‌توان به اتاق‌های بسیار متنوع، رستوران خورشید با کف شیشه‌ای، کافه‌های متنوع، سالن مجهز بدنسازی، روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن بازی ساحلی ( بیلیارد، فوتبال دستی ،ایرهاکی )، سالن اسپا – ماساژ، استخر و سونا بخار و جکوزی اشاره کرد.

این هتل بزرگ با ۱۹۳ اتاق بسیار مجهر و با طراحی فوق مدرن خود آماده میزبانی از مهمانان ارجمند می‌باشد. اتاق‌های هتل دارویش شامل اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره لوکس رو به باغ، اتاق دو نفره لوکس رو به دریا، سوئیت استودیو لوکس دو نفره، سوییت آتوسا دو نفره رو به باغ، سوییت آتوسا دو نفره رو به دریا، سوییت رویال چهارنفره رو به باغ، سوییت رویال چهارنفره رو به دریا، کابانا دونفره، کابانا سه نفره، کابانا سه نفره رو به دریا، کابانا دونفره حمام سانروف و کابانا سه نفره حمام سانروف می‌شود که امکانات بی‌نظیری را مانند ماهواره، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، قهوه‌ساز، بالکن، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی، سشوار، حوله، کپسول آتش‌نشانی، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق برای رفاه حداکثری مهمانان ارائه می‌کنند.

لیست بلند بالای خدمات عمومی هتل نیز شامل از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد که همه این موارد نویدبخش اقامتی بسیار عالی در جزیره کیش هستند.

برای مشاهده تورهای متنوع کیش به صفحه تور کیش سایت ندا بال آسمان مراجعه نمایید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان https://nedabal.com

آدرس: تـهـران؛ خیابان ستـارخان - بین اسدی و خسرو مـجـتمـع مــرواریــد - طبقه‌ی چهار - واحـد ۳۶

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هتل داریوش تور کیش ارزان اتاق دو نفره تور کیش هتل نفره رو رو به دریا جزیره کیش رو به باغ هتل ترنج هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • رصد لحظه‌ای سارقان سابقه دار در اتاق پایش
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان