Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین متین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مسکن مهر شهرستان نهاوند در دو بخش شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و بالای ۲۵ هزار نفر به اجرا درآمد که به صورت تفصیلی در شهر نهاوند که بالای ۲۵ هزار نفر نفر جمعیت بود از سوی اداره راه و شهرسازی پیگیری و احداث شد.

وی در این خصوص گفت: در شهر نهاوند مجموعا ۲ هزار و ۹۷۴ واحد تحویل مردم شده که یک‌هزار و ۳۸۵ واحد به صورت سه‌جانبه، ۴۳۵ واحد به صورت شرکت‌های تعاونی مسکن و یک‌هزار و ۱۵۴ واحد به صورت مسکن مهر خودمالکین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: تمام واحدهای مسکن مهر در شهر نهاوند به جز واحدهای مسکن مهر ۱۴۰ واحدی باروداب و بخشی از واحدهای ۱۴۴ واحدی مسکن مهر جهاد قبل از سال ۹۲ تحویل متقاضیان شد و مسکن مهر باروداب نیز که عملیات اجرایی آن قبل از سال ۹۲ آغاز شده بود تماما بعد از سال ۹۲ تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن ۱۴۴ واحدی مهر جهاد قبل از سال ۹۲ تکمیل شده و بخش دیگری پس از این سال تکمیل و سال گذشته به متقاضیان واگذار شد در خصوص مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که در سه شهر تابعه شهرستان اجرا شده است گفت: در شهر گیان ۲۵۸ واحد مسکن مهر، در شهر برزول ۲۷۶ واحد، در شهر فیروزان نیز ۲۱۰ واحد و یک‌هزار و ۱۳۸ واحد نیز به صورت خودمالکین عقد قرارداد شده است.

متین با بیان اینکه متولی احداث واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر شهرستان تنها مساکن مهر خودمالکین تکمیل و تحویل متقاضیان شد و سایر مساکن به دلیل عدم استقبال مردم به صورت نیمه‌تمام مانده است.

وی به دلایل عدم استقبال از مساکن مهر ۹۹ ساله در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اشاره کرد و گفت: دلیل عدم استقبال مردم از مساکن مهر ۹۹ ساله، استقبال آنان از مساکن خود مالکین بود که با توجه به همزمانی ارائه تسهیلات مسکن مهر خود مالکین با مساکن مهر ۹۹ ساله مردم از این واحد ها استقبال نکرده و در نتیجه آنها به صورت نیمه‌کاره رها شده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند گفت: به منظور تکمیل واحدها طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار بر این بوده که عرصه مساکن با کارشناسی روز برآورد قیمت شده و به داوطلبان جهت ساخت مساکن ملی واگذار شود تا ضمن رونق تولید مسکن، نسبت به احیای پروژه های نیمه تمام دولت در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر اقدام شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: واحدهای مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر واحدهای مسکن مهر مساکن مهر سال ۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد

ناصر چیتگر گفت: این زمینها در مجموع برای احداث حدود ۲ هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و هر زمین برای ساخت ۲ واحد مسکونی به ۲ نفر از افراد متقاضی واگذار شد.

وی ادامه داد: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد اکنون در ۱۲ سایت در حال احداث است که از این میان سایت ۲۴۰ هکتاری بزرگترین سایت برای اجرای این طرح در استان خراسان رضوی است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد تصریح کرد: پنج هزار واحد مسکونی در سایت ۲۴۰ هکتاری احداث می شود و تاکنون یک هزار و ۳۵۲ قطعه زمین برای احداث ۲ هزار و ۷۰۰ واحد توسط اداره راه و شهرسازی برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن تحویل داده شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این تعدادی زمین در سایر سایتهای نهضت ملی مسکن گناباد به متقاضیان واگذار شده که مراحل ساخت واحدهای آنان در حال اجرا است.

چیتگر اظهار کرد: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون) ، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می کند.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم گفت: از مجموع ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن مناطق شهری گناباد ثبت نام کردند، شرایط نخست ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و افزون بر ۶ هزار نفر هم تایید نهایی شدند.

سعید خواجه افزود: بیش از ۴۰۰ هکتار زمین در یک سال گذشته برای اجرای نهضت ملی مسکن به محدوده مناطق شهری و روستایی این شهرستان الحاق شد، در حالیکه از ابتدای انقلاب تا آغاز به کار دولت سیزدهم تنها ۷۵ هکتار زمین به محدوده این شهرستان الحاق شده بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد