Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کرملین تاکید کرد، هیچ گفت‌وگویی میان روسای جمهور روسیه و آمریکا پیش از انتخابات نوامبر در آمریکا برنامه‌ریزی نشده است اما اگر لازم باشد ممکن است یک تماس تلفنی میان آنها برقرار شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: تاکنون هیچ گفت‌وگویی میان ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ، روسای جمهور روسیه و آمریکا برنامه‌ریزی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ دلیلی برای این کار وجود نداشته است. اما همان طور که می‌دانید آنها اغلب با یکدیگر در ارتباط هستند.

وی افزود: چنین مذاکراتی گاهی با ابتکار طرف روسی برقرار می‌شوند و گاهی با ابتکارعمل طرف آمریکایی. زمانی که لازم شود، برنامه‌ریزی تماس‌های تلفنی راحت‌تر است.

از ابتدای سال جاری میلادی، پوتین و ترامپ هشت تماس تلفنی داشتند. دو مورد از این تماس‌های تلفنی سه‌جانبه بود و سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان نیز به این گفت‌وگوها پیوسته بود.

پسکوف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جلسه سالانه پرسش و پاسخ پوتین امسال در شکل سنتی خود برگزار نخواهد شد اما موضوعات آن به کنفرانس خبری بزرگ پوتین در دسامبر ۲۰۲۰ اضافه خواهد شد.

با این حال پسکوف گفت: ‌با توجه به رویدادهای امسال، رئیس جمهور روسیه تاکنون یک جلسه پرسش و پاسخ برگزار کرده است و به همین خاطر است که برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ سالانه در غالب سنتی خود زیادی است.

وی افزود: ما بدون شک تلاش خواهیم کرد تا برخی موضوعات جلسه پرسش و پاسخ سالانه را به این کنفرانس اضافه کنیم و اجازه دهیم رئیس جمهور بازخوردهایی را از سوی ساکنین مناطق مختلف دریافت کند.

نخستین جلسه پرسش و پاسخ پوتین در قالب سنتی خود در ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار شد.

امسال به خاطر پاندمی کرونا، اکثر رویدادها با مشارکت پوتین از اواخر ماه مارس در چهارچوب یک ویدئو کنفرانس برگزار شده است.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیدار پوتین و ترامپ جلسه پرسش و پاسخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.

به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.

همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901245

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟