Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:20:13 GMT

اخبار نقل و انتقالات باشگاه شهید شاملی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۵۶۸۳

اخبار نقل و انتقالات باشگاه شهید شاملی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در فاصله کمتر از یک ماه به آغاز لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور ، تیم شهید شاملی کازرون سه بازیکن جدید جذب کرد.

آرزو محمدی دروازبان فصل گذشته تاسیسات دریایی تهران ، ستاره رحمانیان بازیکن تیم إشتاد سازه مشهد که فصل گذشته با این تیم قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان شد و بهار ایزدگشب گوش چپ جوان و جویای نام فصل گذشته کیش ایر ، بازیکنانی هستند که با عقد قراردادی راهی شهید شاملی کازرون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مریم کاراندیش بازیکن موثر فصل گذشته نماینده فارس با جدایی از تیم شهید شاملی ، به تیم تاسیسات دریایی تهران پیوست.

فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور قرار است در مهرماه و در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت  و متمركز و در چند مرحله با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود که تیم شهید شاملی کازرون بعنوان نائب قهرمان فصل گذشته در گروه دوم با تیم های سنگ اهن بافق،ذوب اهن اصفهان و تاسيسات دريايي تهران رقابت می کند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزرات ورزش و جوانان نقل و انتقالات تیم هندبال دختران شهید شاملی کازرون شهید شاملی فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه مرتکب شده است که براثر آنها ۷۹ نفر شهید و ۸۶ نفر زخمی شدند. شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۴۲۶۲ شهید و ۷۷۲۲۹ زخمی افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود