Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از عزاداران حسینی با حضور در مسجد مقدس جمکران اعتراض خود نسبت به اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله را اعلام کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام احمد پناهیان در مراسم هیئت محبین اهل بیت(علیهم السلام) که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اقدام مجدد نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و اقدام جنایتکارانه اجانب کفر و آمریکای جنایتکار در به آتش کشیدن قرآن کریم، اظهار کرد: چرا بعد از ۱۴۰۰ سال دوباره باید به رسول خدا صلی الله علیه و آله اهانت کنند؟ نشریه فرانسوی شارلی ابدو ۵ سال پیش به رسول خدا صلی الله علیه و آله اهانت کرد، و امروز دوباره همان تصاویر مستهجن را چاپ میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور فرانسه هم می‌گوید ما حرکت این نشریه را محکوم نمی‌کنیم. این یک برنامه جهانی است. مثل حرکتی که دانمارک انجام داد.

 

وی گفت: رسول خدا صلی الله علیه و آله از جانب خدای متعال می‌فرماید: مَن أهانَ لی وَلیّا فقد أرْصَدَ لِمُحارَبتی و أنا أسرع شیء إلی نصره أولیائی. هرکس به یک ولی از اولیای من اهانت کند، به جنگ با من برخاسته و من سریع اولیائم را یاری می‌کنم. اگر به پیامبر صلی الله علیه و آله توهین می‌شود، باید سریع موضع بگیریم و پاسخ دهیم. همان روز که رئیس جمهور فرانسه حمایت می‌کند، ‌باید پاسخش را داد؛ نه این که بعد از چند روز حوزه علمیه یک بیانیه‌ای بدهد.

 

وی افزود: این اهانت مجدد یعنی ذلت و حقارت یک میلیارد و نیم مسلمان. یعنی دشمن از امت اسلام حساب نمی‌برد و نمی‌ترسد. آن هم یهودیانی که قرآن می‌فرماید از شما می‌ترسند. قرآن را آتش می‌زنند؛ ثقل اکبر. قرآن چقدر مهجور است. به آتش کشیدن قرآن یعنی یک میلیارد و نیم مسلمان مرده‌اند!

 

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه امروز معاویه امروز آمریکا، اسرائیل و داعش بعد از ۱۴۰۰ سال ۱۴۰۰ برابر پلیدتر شده اند، ابراز کرد: با خواندن آیات قرآن آدم می‌کشند و جنایت می‌کنند و ناموس مسلمین را به تاراج می‌گذارند و ریشه دین را می‌خشکانند؛ باز می بینند مردم از قرآن جدا نشدند. حال قرآن را به آتش می‌کشند. یک میلیارد و نیم مسلمان انقدر حقیر و ذلیل شده‌اند که دشمن به خود جرئت می‌دهد مقدس‌ترین کتاب مسلمین را به آتش بکشد؟!

 

وی با اشاره به حدیث قدسی که فرمود أَنَا الثَّائِرُ لَهُمْ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ، گفت: خداوند می‌فرماید من انتقام اولیائم را در دنیا و آخرت می‌گیرم، بیان کرد: ما نباید عقاب اهانت کنندگان را به قیامت بسپاریم و فقط نفرینشان کنیم. هتاکین به قرآن و پیغبمراکرم صلی الله علیه و آله را چه کسی باید محکوم کند؟ ما ده روز محرم برای که و چه گریه کردیم؟ هیئتی‌ها، قرآن را آتش زدند، چرا فریاد نمی‌زنید؟!

 

وی افزود: خداوند بخواهد از اهانت کنندگان به قرآن و اولیائش انتقام بگیرد، از سست عنصرهای مسلمین هم انتقام میگیرد. همان‌طور که سکوت کنندگان واقعه کربلا در زیارت عاشورا نفرین می‌شوند: لَعَنَ اللهُ اُمَّهً قَتَلَتْکُمْ. سهم ما در جری شدن فرانسه خبیث ذلیل حلقه به گوش آمریکا معلوم می‌شود. ما در احساس قدرت پیدا کردن کاذب طاغوت سهم داریم.

 

شرکت کنندگان در این مراسم در پایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه این اقدام ناجوانمردانه و موهن در هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام را  محکوم کردند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: توهین به مقدسات عزاداری امام حسین ع مسجد مقدس جمکران یک میلیارد و نیم مسلمان صلی الله علیه و آله رسول خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند

روز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، یک زن سوئدی در میدان شهر مالمو سوئد به قرآن کریم توهین کرد. این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قرآن کریم اهانت کرده بود؛ در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حفاظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه او شعار داده و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

به دنبال این اقدام موهن، «روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران»، «همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران»، «اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران»، «آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران» و «شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران»، نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند.

«اهانت به قرآن کریم، اقدام ضد اندیشه، ضد اخلاق و ضد بشری مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن کریم که تحت حمایت استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی غرب در کشور سوئد که با حمایت مقامات این کشور انجام می‌شود، یک جنایت فرهنگی است.

مقامات سوئدی که مسبب ایجاد این جنایت بوده‌اند باید از این قبیل اقدامات علیه مقدسات اسلامی و بشری دست برداشته و با عذرخواهی از تمام مسلمانان و موحدان، جهان درصدد جبران آن برآیند.

اهانت به قرآن، هتک فضیلت انسانیت و اخلاق است و دولت سوئد در این اقدام شرم آمیز، آزادی بیان را به مسلخ برد. تکرار زنجیره‌ای این اهانت‌ها در کشور‌های غربی، نشانه برنامه ریزی‌های پنهان جریان‌های ضد دینی در اسلام ستیزی است، که این نشان از استیصال غرب و کارنامه سیاه خود که نشان از اسلام هراسی در آن مثل روز روشن بوده که طبعا اقدامات دین ستیز و جنون آمیز با شعار‌هایی همچون آزادی بیان، پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته و ضمیر شیطانی آنان را رسوا کرده و در آینده نیز خواهد کرد.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ایران این اقدام جنایتکارانه هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم و نیز نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرده و اقدام قاطعانه تمام نهاد‌های بین‌المللی در تقابل با این گونه رفتار‌های مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف برادران و خواهران مسلمان را خواستاریم و از همه آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به همه مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کنند.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • «منم بچه مسلمان» از شبکه پویا و قرآن
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد