Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد پاکزادیان روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: حدود ۸۵ درصد شرکت کنندگان را داوطلبان مرد و بقیه را داوطلبان زن تشکیل می دهند که فردا پنجشنبه ۲۰ شهریور در دانشگاه سمنان در قالب آزمون ورودی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: داوطلبان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور کارت های ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و با اجرای سازمان سنجش به مدت ۲ ساعت برگزار می شود.

پاکزادیان خاطر نشان کرد: این آزمون ساعت ۸:۳۰ صبح فردا برگزار می شود و تعداد سئوالات رشته‌های فنی- مهندسی ۴۵ تست و مدت پاسخگویی برای هر سوال ۲ دقیقه است و تعداد سوالات سایر رشته‌ها ۶۵ تست است و به همراه داشتن کتاب و جزوه برای هیچ یک از رشته ها و  ماشین حساب مجاز نیست.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان زمان اعلام نتایج آزمون را ۲ ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و  شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شوند و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان سمنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را برای افراد شرکت کننده  الزامی دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال ۹۸ به تعویق افتاد و فراخوان برگزاری آزمون سال ۹۹ نیز با لحاظ شرایط کرونایی اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها آزمون کارشناسان دادگستری سمنان آزمون آزمون استخدامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون کارشناسان دادگستری سمنان آزمون آزمون استخدامی آزمون کارشناسان دادگستری سمنان آزمون آزمون استخدامی اخبار کنکور کارشناسان رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان

مهدی میرزاپور گفت: در این آزمون استخدامی تعداد ۹ هزار و ۲۷۳ داوطلب از استان همدان هستند که از این تعداد هفت هزار و ۵۲ خانم و ۲ هزار و ۲۲۱ آقا در آزمون شرکت کرده اند.

او گفت: از همه این شرکت کنندگان تعداد ۴۹۱ نفر در آموزش و پرورش استان همدان مشغول به کار خواهند شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می‌توانند برای دریافت اطلاعات درباره اعلام نتایج این آزمون به سامانه آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • رقابت بیش از ۹ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش همدان
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی