Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@08:43:19 GMT

بزرگ‌ترین رویداد اقتصاد دیجیتال کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۶۱۳۳

بزرگ‌ترین رویداد اقتصاد دیجیتال کشور برگزار می‌شود

همایش بزرگ اقتصاد دیجیتال و اشتغال با رویکرد «مشاغل آینده و آینده مشاغل» با همکاری ۶ نهاد، مهر ماه امسال در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهر ماه امسال سالن اجلاس سران میزبان بزرگ‌ترین رویداد اقتصاد دیجیتال در کشور است؛ این رویداد سالی که به واسطه بروز بیماری کرونا اقدامات و طرح‌های دیجیتالی شتاب بیشتری گرفته است، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر حاضر را عصر دیجیتال می‌نامند؛ روزهایی که پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه‌یافتگی پایدار، کمک به پیشرفت علمی و ارتقای سبک زندگی در گرو استفاده موثر از فناوری‌های ارتباطی نوین و ابزارهای دیجیتالی است.

روزهای شیوع کرونا هم مزید بر علت شده و ضرورت استفاده از ابزارهای دیجیتالی را چند برابر کرده است؛ این بیماری دولت‌ها را ناچار به استفاده از ابزارهای مناسب‌تری برای مقابله با این بیماری کرده است. ابزارهایی که نیاز به تامین زیرساخت‌های ارتباطات و اطلاعات دارد.

از این رو همایش بزرگ اقتصاد دیجیتال و اشتغال با محوریت «مشاغل آینده و آینده مشاغل» 19 و 20 مهر ماه سال جاری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز ملی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اقتصاد و دارایی و دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

این همایش قرار است فضای مناسبی برای بررسی تغییر سبک زندگی مردم، طرح موضوعات حکمرانی دولت الکترونیک و بهبود عملکرد دولت در شرایط بحران، دیجیتالی کردن اسناد و مدارک، دورکاری، آموزش از راه دور و سامانه های یادگیری، مفاهیم جدید حریم خصوصی، تجارت الکترونیک و غیره را فراهم کند.

این همایش با هدف ارتقای اشتغال و بهره‌وری نیروی کار، بررسی حکمرانی در اقتصاد دیجیتال، خلق ارزش و ثروت، توسعه منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها و ساختارها برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر باید به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس‌: رونق اقتصادی با حمایت از اقتصاد دیجیتال محقق می‌شوداقتصاد دیجیتال به نیروی کلیدی رشد اقتصادی چین تبدیل می‌شودپرونده ویژه| اقتصاد دیجیتال در عراق؛ پایگاه‌های جنگ اقتصادی در همسایگی ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه رسانه های دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری نمایشگاه رسانه های دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری اقتصاد دیجیتال برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است