Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:41:18 GMT

مطهری: واردات محصولات کشاورزی از انحصار خارج شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۶۱۴۸

مطهری: واردات محصولات کشاورزی از انحصار خارج شود

نماینده مردم گرمسار در مجلس از انحصاری بودن واردات محصولات مختلف حوزه کشاورزی بویژه کود انتقاد کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 19 شهریور) قوه مقننه، در تذکری مشکلات کشاورزی و دامداری را یکی از اصلیترین مشکلات کشور دانست و گفت: متاسفانه کشاورزان به فلاکت افتادهاند اما وزارت کشاورزی در رابطه با ماموریتها و مسئولیتهای خود اختیاری ندارد چرا که بخشی از این اختیارات را وزارت صمت دنبال میکند، وزارتی که وزیر ندارد و سرپرست آن هم انگیزهای برای وزارت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چرا فقط یک نفر واردکننده محصولات کشاورزی از جمله کود است، افزود: مردم از انتقادهای نمایندگان به سطوح آمدهاند چرا که نقدها به تنهایی به نتیجه نمیرسند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر نماینده گرمسار، بیان داشت: بررسی دو فوریت طرح اصلاح تبصره یک و دو قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی مصوب سال 1368 در دستور کار این جلسه بود اما با توجه به نبود زمان برای بررسی آن طبق آیین نامه مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته آینده بررسی خواهد شد که البته این دو فوریت شامل صحبتهای مطهری نیز میشود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری