Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در گروه اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان، الوحده امارات و الرشطه عراق هم گروه است، صبح فردا عازم کشور قطر می‌شود. 

تمرینات آبی پوشان زیر نظر مجید نامجو مطلق سرمربی موقت آنها پیگیری می‌شود و این تمرینات در حالی پیش می‌رود که ۵ بازیکن اصلی آنها نه تنها از حضور در تمرینات امتناع می‌ورزند، بلکه حتی حاضر به نشستن پای میز مذاکره، توافق و تمدید قرارداد خود نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و محمد دانشگر ۵ بازیکن کلیدی تیم استقلال که قراردادشان در پایان این فصل به اتمام رسیده بود، تا امروز از هرگونه همکاری با باشگاه به منظور همراهی کردن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خودداری کرده‌اند تا موجب نگرانی استقلالی‌ها فراهم شود.

خبرنگار مهر در این خصوص کسب اطلاع کرد در یک ماه گذشته بارها از سوی باشگاه استقلال از این بازیکنان و مدیران برنامه آنها درخواست جلساتی برای مذاکره و تمدید قرارداد شده است و حتی بعضا نشستهایی هم صورت گرفته است. 

استقلالی‌ها انتظار دارند در مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا این بازیکنان که نام شان در لیست آسیایی تیم شان هست این تیم را تنها نگذاشته و به تعهدات شان عمل کنند.

روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی روز گذشته در تست کرونا شرکت کرده اند و احتمال این که علی کریمی امروز با مدیرعامل باشگاه پای میز مذاکره مستقیم بنشیند وجود دارد. 

پرواز استقلال از تهران به قطر صبح فردا انجام می شود و این ۵ بازیکن فرصت دارند تا کارهای مربوط به اعزام شان را تا این زمان انجام دهند. اگر این بازیکنان همراه تیم به قطر نروند، آبیها در مرحله گروهی این مسابقات مشکلات عدیده ای خواهند داشت. 

کد خبر 5019739

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا علی کریمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران فینال جام حذفی والیبال باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فدراسیون کشتی لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی ۵ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!