Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از به تعویق افتادن رویداد قهرمانی جودو پیشکسوتان اروپا به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا در آتن عقب افتاده بود، تاریخ جدیدی برای این مسابقات اعلام شد.

پیش از این قرار بود این دوره از رقابتها، 21 تا 24 می ( یکم تا چهارم خرداد ماه)  امسال در آتن پایتخت کشور یونان برگزار شود. بر همین اساس مقامات این کشور پس از توافق برای انجام این مسابقات تاریخی بین 2 تا 5 آوریل ( یکم تا پنجم اردیبهشت ماه) سال 2021 را تأیید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه اتحادیه جودو اروپا (EJU) آمده است: "این خبر جالبی برای جامعه پیشکسوتان جودو است و از این رو زمان زیادی برای آماده‌سازی جودوکاران در نظر گرفته شده است."

"بدون شک ، جامعه پیشکسوتان مشتاقانه منتظر بازگشت به تاتامی هستند و در چنین مکان زیبایی، مکان عالی برای ارتباط مجدد با جامعه خواهد بود."

مسابقات قهرمانی پیشکسوتان اروپا، سال گذشته در لاس پالماس اسپانیا با رده‌های سنی و وزنی متعدد و همچنین مسابقات هیجان انگیز تیمی برگزار شد که در نهایت تیم میزبان به موفقیت چشمگیری دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جودو پیشکسوتان اروپا تعویق ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی