Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به حمایت‌های ویژه این نهاد از بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: هزار و ۶۱۰ نفر از این افراد به دلیل بیماری‌های صعب‌العلاج و ۱۰۸ بیمار خاص نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال ۳۲۳ بیمار زمین گیر نیز تحت حمایت این نهاد هستند که از تمامی خدمات بیمه‌ای و درمانی این نهاد بهره مند هستند و همچنین ماهانه ۱۰۰ هزار تومان نیز به‌عنوان کمک‌هزینه نگهداری به این خانواده‌های این افراد اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین گفت: در سال گذشته  بیش از چهار میلیارد و ۱۰۰  میلیون  تومان  به‌صورت ویژه برای تأمین هزینه‌های بیمه پایه مددجویان هزینه شده است.

الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۳۵ هزار خانواده روستایی این استان تحت پوشش بیمه مکمل قرار دارند، خاطر نشان کرد:  امسال ۴۲۸ میلیون تومان برای مجموع بیمه‌های درمانی صرف شده است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های بهداشتی و پیشگیرانه برای مددجویان، خاطرنشان کرد: این نهاد سالانه با اولویت مناطق محروم، خدماتی از قبیل غربالگری انواع بیماری‌های غیر واگیر، برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت و سلامت، تحویل سبد اقلام  انجام می‌دهد به‌طوری که امسال ۷۲ میلیون تومان کمک‌هزینه پزشکی در قالب چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی به مددجویان ارائه داده است.

الهی راد همچنین با اشاره به اجرای برنامه رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال نیز تأکید کرد: برای  ۸۳۰  کودک زیر پنج سال که از سوی مراکز بهداشت به امداد معرفی‌شده‌اند، سبد غذایی ماهیانه به ارزش ۱۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

وی برنامه رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برای ارتقای سلامت جامعه هدف و نیازمندان عنوان کرد و گفت: برای سه هزار و ۶۰۰  نفر از مادران باردار و شیرده تحت پوشش کمیته امداد، ماهیانه سبد غذایی به ارزش ۱۰۰ هزار تومان  ارائه می‌شود.

وی با اشاره به واگذاری خدمات درمانی مددجویان در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت به سازمان بیمه سلامت ایران نیز افزود: باوجود واگذاری خدمات درمانی مددجویان شهری به سازمان بیمه سلامت، ارائه خدمات بیمه مکمل به همه خانواده‌های تحت حمایت همچون گذشته تداوم دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی بیمه کمیته امداد سلامت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی