Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس در کفتگو با خبرنگار  نماینده با اشاره به اوضاع نابسامان بازار و گرانی های اخیر که ناشی از نبود یک مدیریت واحد و منسجم است، اظهار کرد:  سه ماه بعد از برکناری وزیر صمت توسط رئیس جمهور، و معرفی آقای مدرس خیابانی بعنوان جایگزین آقای رحمانی در دقایق پایانی بعنوان گزینه وزارت صمت و عدم کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط مدرس خیابانی قرار بود تا ظرف مدت قانونی گزینه دیگری از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دهنوی افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی معرفی گزینه وزارت صمت، آقای رئیس جمهور با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان استیجازه کرده اند و معظم له نیز ذیل نامه ایشان نوشته‌اند: " در اسرع وقت وزیر معرفی شود". با این حال، هنوز هم دولت در معرفی وزیر تعلل می کند.

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود و دست نمایندگان ملت هم برای پیگیری مشکلات مردم باز نخواهد بود، چنانکه طی چند روز گذشته گرانی در بازار خودرو و دیگر موارد مرتبط با وزارت صمت فشار روانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس نماینده وزارت صمت رئیس جمهور وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود