Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:16:16 GMT

تصمیم دولت درباره اراضی شرکت کشت و صنعت مغان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۱۸۳

تصمیم دولت درباره اراضی شرکت کشت و صنعت مغان

سخنگوی دولت گفت: دولت تصمیم دارد که ۴هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری دشت مغان را از املاک شرکت تفکیک و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل کند.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز  در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مصوبات هیات دولت گفت: مدت‌ها بود که جایگاه‌داران درخواست داشتند دریافتی آنها افزایش پیدا کند و از دستمزد خود ناراضی بودند؛ بیش از یکسال انجمن صنفی جایگاه‌داران این مطالبه را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز دولت تصویب شد که از ابتدای سال ۹۹ حق‌العمل فروش هر لیتر بنزین را ۱۲۵۰ ریال و همچنین نفت گاز را ۷۰۰ ریال تعیین کند این افزایش در درآمد جایگاه‌داران تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: فیلم/ صندوق توسعه ملی به فریاد بورس رسید ربیعی: گزارش قیمت‌ کالاها در اختیار رئیس‌جمهور قرار می‌گیرد

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: نحوه تامین حق العمل سوخت در جایگاه‌ها از محل منابع دولتی است که به هیچ وجه تاثیری بر قیمت بنزین و گازوییل نخواهد داشت و افزایش قیمت به مصرف کننده سوخت تحمیل ‌نمی‌شود و از منابع دولتی و سازمان برنامه و هدفمندی تامین می‌شود.

ربیعی گفت: دولت تصمیم گرفت که ۴هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری دشت مغان را از املاک شرکت تفکیک کند و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل و از این طریق این اراضی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار کند.

ربیعی افزود: در جلسه امروز دولت همچنین یک درخواست دیرین از عشایر کشور در استان اردبیل و منطقه دشت مغان بررسی و تصویب شد. این موضوع چند سال محل منازعه بود و آنها نگران بودند.

سخنگوی دولت اظهار داشت:  افرادی به صورت عرفی در زمین‌های منطقه دشت مغان کار می‌کردند و زمین‌های آن منطقه، مشمول خصوصی سازی شده بود و نگرانی‌هایی داشتند این موضوع در کمیسیون‌های تخصصی و حقوقی دولت بررسی و نهایی شد.

وی درباره گاز رایگان گفت: این بحث مطرح شده است اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.امسال بنزین و گاز گران نمی‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین هیات دولت وزارت جهاد کشاورزی علی ربیعی استان اردبیل دولت سخنگوی دولت دشت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، گفتگوی جالبی را با یک دانشجو در مورد پیشرفت های ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشت که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها