Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:22:17 GMT

دو سنت اصلی علم تربیتی مدرن تحلیل و تبیین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۷۲۲۲

دو سنت اصلی علم تربیتی مدرن تحلیل و تبیین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه علوم تربیتی شورای بررسی متون و کتب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و در ادامه سلسله نشست های نقد درون گفتمانی علوم تربیتی، نشست تبیین و تحلیل دو سنت اصلی علم تربیتی مدرن با همکاری گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

سخنران این نشست حجت الاسلام علی لطیفی، عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است و حجت الاسلام علیرضا صادق زاده رئیس گروه علوم تربیتی شورای بررسی متون و عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس هم مدیریت این نشست را به عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست روز پنجشنبه بیستم شهریورماه ساعت ۱۹ تا ۱۹:۴۵ به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقمندان به حضور در این نشست می توانند به لینک www.webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-96p-prj مراجعه کنند.

کد خبر 5019865

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه محرم 99 امام حسین ع معرفی کتاب تاسوعا و عاشورا دفتر تبلیغات اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ویروس کرونا کربلا عاشورا پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رادیو گفتگو دانشگاه علامه طباطبایی معرفی نشریات سازمان اوقاف و امور خیریه علوم تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • ما از تحقیقات غرب در حوزه فلسفه اسلامی بی‌اطلاع هستیم
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی