Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم آموزشی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان اعلام شد و بر اساس آن، امکان حذف و اضافه برای دانشجویان از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه فراهم است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقویم آموزشی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان اعلام شد و بر اساس آن، شروع این نیمسال از ۱۵ شهریورماه بوده و سوم دی ماه کلاس‌ها پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، امکان حذف و اضافه برای دانشجویان این دانشگاه از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه فراهم است.
علاوه بر آن، امتحانات پایانی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه از چهارم تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان کلاس آموزشی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ دانشگاه نیمسال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

 

رییس دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با بیان این مطلب گفت: تا سال‌های قبل بیان می‌شد که مسأله فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است ولی الان می‌بینیم که موضوع فلسطین مهمترین موضوع جهان است و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دست به اعتراض و تحصن زده اند.
دکتر موذنی افزود: دولتمردان آمریکایی و اروپایی این دانشجویان و اساتید آنها را به اخراج و بیکاری تهدید کرده اند لذا با توجه به اینکه دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه معتبر بین المللی است، دانشگاه شیراز در صورت پیشنهاد این دانشجویان آماده است تا در مقاطع مختلف تحصیلی آنان را در رشته‌های تخصصی پذیرش و بورسیه کند.دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم هم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این آمادگی را دارد که این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد