Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گلمحمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین دستور العمل ستاد ملی کرونا فعالیت ورزشی مجاز در سانس ها با رعایت فاصله اجتماعی و ۲۵درصد در سانس بلامانع است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه این تعطیلی باعث شده که برگزاری دوره های سالانه آمادگی ناجیان غریق و مربیان شنا را تحت تاثیر قرار دهد خاطر نشان کرد که این موضوع از طریق فدراسیون های متبوع در حال رسیدگی است تا بتوان این معضل را هر چه زودتر برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هم اینک فعالیت رشته بدنسازی با رعایت پروتکل های بهداشتی از چهارم شهریور بلامانع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تعطیلی اماکن ورزشی با نظرستاد ملی کرونا در ورزش انجام خواهد شد تصریح کرد: هم اینک وضعیت تهران در شرایط قرمز قرار گرفته که هر گونه اقدامی مبنی برای ادامه دار شدن این تعطیلی ها، طی روزهای آتی تصمیم گیری خواهد شد.

به گفته گلمحمدی تا مادامی که تعطیلی اماکن ورزشی ادامه یابد، اجاره اماکن ورزشی طبق ماده ۸۸(اجاره به بخش خصوصی) بخشیده خواهد شد.

۵هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران فعالیت دارند که با شیوع کرونا خسارت مالی زیادی را داشته اند.

طبق نظر ستاد ملی کرونا  رشته های ورزشی کم برخورد، انفرادی، فضای باز و استخرهای روباز از اول تیرماه دایر شده است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا رضا گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا رضا گل محمدی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ویروس کرونا رضا گل محمدی اخبار کنکور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد

رستوران‌های زنجیره‌ای آمریکایی کنتاکی (کی اف سی) ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی به‌دلیل تحریم‌هایی مردمی که در واکنش حمایت این شرکت از حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کمپین‌های حمایت از مردم فلسطین آغاز شده بود، به طور موقت تعطیل کرد.

براساس گزارش القدس العربی، روزنامه سنگاپوری The Strait Times اعلام کرد که روز دوشنبه، KFC فعالیت خود در مالزی را به حالت تعلیق درآورده است. این روزنامه به نقل از کارگران رستوران نوشت که شعبه‌های کنتاکی یک هفته است که تقریبا خالی از مشتریست.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، رژیم صهیونیستی جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که علاوه بر یک فاجعه انسانی بی‌سابقه و تخریب گسترده زیرساخت‌ها، ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، بر جای گذاشته است. رژیم صهیونیستی با وجود صدور قطعنامه فوری آتش بس توسط شورای امنیت سازمان ملل به جنگ ویرانگر خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا مردم سراسر جهان به خصوص مردم کشورهای مسلمان شرکت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند را تحریم کردند. کی اف سی در این تحریم تنها نبوده و مک دونالد نیز دچار ضرر و زیان شده است. کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز اخیرا اذعان کرد که این شرکت در پی تحریم گسترده از سوی مشتریان خود، شاهد تأثیر تجاری معناداری بوده است که نگرانی سهامداران در مورد فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی این غول فست‌فود زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟