Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان تجمع اعتراضی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در محکومیت اهانت به قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام، پنجشنبه ۲۰ شهریور ساعت ۷ صبح در مسجد جامع برگزار می‌شود.

در این تجمع مطالبه‌گرانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به سکوت کشور فرانسه نسبت به بازنشر کاریکاتورهای‌ موهن‌ نشریه‌ شارلی ابدو اعتراض خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس به منظور برگزاری تجمع سلامت محور با همدلی و انسجام در استان‌ها ابلاغیه صادر شده تا در یک اقدام هماهنگ نسبت به این اقدام موهن اعتراض صورت گیرد.

انتهای پیام/ 3140/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم تجمع اعتراضی اسلام همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل بیداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از اواسط هفته اعتراضات دانشگاهی شامل دانشجویان و اساتید دانشگاه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک در آمریکا نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه آغاز شد و به سرعت به سایر ایالت‌های آمریکا سرایت کرد، و به سرعت جنبشی با حضور گروه‌های مختلف دانشجویان با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» تبدیل شد و بنا به گزارش رویترز، از شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در غزه حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده اند.

این جنبش اعتراضی به اروپا و برخی دانشگاه‌های جهان کشیده است، دانشجویان فرانسوی در اعتراضاتی که بازتاب جنبش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا است، امروز جمعه، تجمع اعتراضی برگزار کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • فصل بیداری
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • تجمع دانشجویان ایلامی در محکومیت آمریکا
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا برگزار شد
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت