Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، دقایقی پیش زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر قلعه قاضی را لرزاند.

شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، ساعت ۱۵ و ۱۲ دقیقه امروز، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر استان هرمزگان حوالی قلعه قاضی  را لرزاند.     این زلزله در طول جغرافیایی  ۵۶.۲۶ و عرض جغرافیایی ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۴۶ رخ داده است. همچنین عمق زمین‌لرزه ۱۳ کیلومتری زمین گزارش شده است.     هنوز اطلاعی از خسارات جانی و مالی در دست نیست.   انتهای پیام /  منبع: میزان 

منبع: دانا

کلیدواژه: زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال