Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی عصر چهارشنبه در ابتدای سفر خود به استان سمنان در حاشیه حضور در گلزار مطهر شهدای امامزاده یحیی(ع) شهر سمنان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: توافق هایی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده است تا در تامین واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران نیازمند این واکسن مشکلی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طبق توافق با اورژانس کشور، ایثارگران دارای مشکلات جسمی و کهولت سن برای تزریق واکسن آنفلوآنزا نیاز به خروج از منزل ندارند و واکسیناسیون برای این افراد در محل سکونت به وسیله کارکنان اورژانس انجام می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: با توافق های انجام شده با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مشکل بدهی‌ها و مطالبات بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه‌های درمانی به زودی به صورت ۱۰۰ درصد حل خواهد شد.
وی افزود: با کمک و همکاری استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان زمینه امضای تفاهم‌نامه خوبی برای رفع مشکلات مسکن و اشتغال ایثارگران فراهم شده است.
اوحدی بیان کرد: یک‌ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران استان سمنان با تامین زمین برای رفع مشکل مسکن این قشر از جامعه طبق تفاهم‌نامه برنامه‌ریزی شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه تا پایان دولت دوازدهم مشکل مسکن تمام ایثارگران استان سمنان حل خواهد شد.

سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یک روزه خود به استان سمنان در ابتدا با حضور در گلزار شهدا امام زاده یحیی(ع) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با سه تن از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سمنان دیدار کرد.

دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حضور در جلسه انعقاد سه تفاهم نامه همکاری بین استانداری سمنان و بنیاد شهید استان سمنان برای ساماندهی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی استان، مسکن و اشتغال ایثارگران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سمنان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سمنان بهداشت و سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سمنان بهداشت و سلامت اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر سلمانی روز پنجشنبه در جلسه تحول بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حوزه معاونت تعاون و امور اجتماعی در شهرستان سراب، افزود: همواره و تحت هر شرایطی دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا باید در اولویت برنامه‌های خادمان این خانواده‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد و هیچ یک از مدیران شهرستانی نباید اجازه دهند در لابلای مشغله‌های روزمره، پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی، رؤسای ادارات شهرستانی بنیاد در سطح آذربایجان شرقی را مکلف به اختصاص حداقل یک روز از هفته برای دیدار با خانواده‌های بزرگوار شهدا دانست و اظهار کرد: در انجام این وظیفۀ مهم نیز باید اثربخش بودن و کیفیت دیدارها مد نظر باشد و مسائل و مشکلات خانواده‌های بزرگوارِ دیدار شونده، شناسایی و احصاء شود و تا حصول نتایج مطلوب و رفع مشکلات، درخواست‌ها و مسائل مطرح شده مورد پیگیری قرار گیرد.

سلمانی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: متأسفانه روزی نیست که برخی از پدران و مادران بزرگوار شهدا را از دست می‌دهیم و از این رو باید همان‌هایی را که در قید حیات هستند، پاس داشته و تکریم کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای نشست‌های منطقه‌ای را بررسی موانع، مشکلات و چالش‌ها برای پیدا کردن راه‌های بهبود و تحول خدمت رسانی در سال ۱۴۰۳ دانست و خواستار اهتمام همکاران شهرستانی بنیاد به مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی شد و گفت: تسلط به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها علاوه بر مطلوب شدن و سرعت گرفتن آهنگ خدمات رسانی به جامعۀ معزّز ایثارگری، رضایتمندی بیش از گذشتۀ خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را به دنبال دارد.

کد خبر 6088633

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند