Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@12:04:08 GMT

ادامه عقب‌نشینی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۸۲۸۱

ادامه عقب‌نشینی شاخص بورس

به گزارش ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با سقوط مواجه شدند و به طور میانگین ۰.۹۹ درصد کاهش را به ثبت رساندند.

کاهش دسته جمعی شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص های بورس با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۱۳۶۸۴) واحد ریزش معادل (۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۷) درصد به یک میلیون و ۵۵۶ هزار ۳۲۵  واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۳۵۸۹) واحد افت معادل (۰.۸۷) درصد به ۴۰۸ هزار ۲۲۳ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۵۲۷۰) واحد ریزش معادل (۱.۲۲) درصد به ۴۲۶ هزار و ۹۸۰ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۳۴۵۵) واحد کاهش معادل (۱.۲۲) درصد به ۲۷۹ هزار و ۹۳۵ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۳۹۲۶) واحد افت معادل (۱.۱۲) درصد به ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۲۴۲ واحد، شاخص بازار اول با (۱۲۱۴۲) واحد کاهش معادل (۱.۰۵) درصد به یک میلیون و ۱۴۱ هزار ۶۳۴ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۹۰۰۵) واحد افت معادل (۰.۶۰) درصد به ۳ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۰۷ واحد رسید.

نمادهای تاثیرگذار

از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۷ نماد «فولاد با (۲۱۷۴) واحد، کگل با ۱۵۸۸ واحد، اخابر با (۱۲۶۴) واحد، حکشتی با (۱۱۶۷) واحد، رمپنا با (۱۱۴۵) واحد، همراه با (۱۰۹۶) واحد، و پارس با ۱۰۱۵ واحد»، بیشترین تاثیر را در روند حرکتی شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

افت شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، روز جاری همه شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «قند وشکر با (۶۷۹۸) واحد افت معادل (۳.۲۳) درصد به ۲۰۳ هزار و ۶۲۷ واحد، حمل و نقل با (۲۵۷۸) واحد کاهش معادل (۳.۶۰) درصد به ۶۹ هزار و ۷۲ واحد، زراعت با (۷۱۱۱) واحد ریزش معادل (۳.۶۹) درصد به ۱۸۵ هزار و ۴۱۵  واحد، منسوجات (۴۵۸) واحد کاهش معادل (۳.۹۸) درصد به ۱۱ هزار و ۶۰ واحد، رادیویی با (۴۷۶) واحد کاهش معادل (۴.۳۰) درصد به ۱۰ هزار و ۵۹۱ واحد، سایر معادن با (۱۶۹۲۰) واحد افت معادل (۴.۴۷) درصد به ۳۶۱ هزار و ۶۳۲ واحد، فنی مهندسی با (۴۳۲) واحد کاهش معادل (۴.۷۴) درصد به ۸ هزار و ۶۸۵ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای « پاکشو با ۴.۷۷ درصد، پارس با ۴.۶۵ درصد، جم پلین با ۴.۳ درصد، پتایر با ۴.۲ درصد، کگل با ۴.۱۹ درصد، غاذر با ۴.۱۷ درصد و شاراک با ۴.۰۶ درصد»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «ثاخت با (۶.۸) درصد، ختوفا با (۵) درصد، وپترو با (۴.۹۹) درصد، قزوین با (۴.۹۹) درصد، شاملا با (۴.۹۹) درصد، غگل با (۴.۹۹) درصد و فسرب با (۴.۹۸) درصد» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

به این ترتیب، در پایان آخرین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، یک میلیون و ۷۸۵ هزار نوبت معاملاتی، ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

معاملات بورس در یک نگاه

منبع: الف

کلیدواژه: واحد کاهش معادل واحد افت معادل بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱