Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، دومین و آخرین برنامه اعلام نتایج از دور دوم مسابقه «عصر جدید» امروز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت تا با اعلام آرای مردمی، برگزیدگان قسمت‌های ششم تا دهم هم مشخص شوند و جدول ۲۰ استعداد برتر که به نیمه‌نهایی راه می‌یابند، کامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب، بعد از خبر ساعت ۲۲ معلوم خواهد شد که از میان گروه پرواز و گروه «به‌نگار» در برنامه ششم، گروه «قشقایی» و سروش فرهمند در برنامه هفتم، مصطفی حسنلو و گروه «نسل‌جدید» در برنامه هشتم، صالح سخندان و گروه «بچه شهر» در برنامه نهم و داریوش سوسنی و گروه «اعجوبه‌های کوچک» در برنامه دهم، کدام اجراها رای بیشتری از مردم کسب کرده‌اند و همچنین، کدام اجراها می‌توانند از بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و احسان علیخانی، رای نجات دریافت کنند و راهی نیمه‌نهایی شوند.

پیش‌تر، امین حیایی و رویا نونهالی با رای نجات به عرفان طهماسبی و علی فریادی، از این امکان خود، استفاده کرده بودند.

بعد از این برنامه، «عصر جدید» وارد مراحل تولید مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد و استعدادها در باشگاه مهارت، برای رسیدن به اجرایی بهتر و فینالیست‌شدن، تمرین خواهند کرد و آموزش خواهند دید.

کد خبر 5019980 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه عصر جدید شبکه سه سیما احسان علیخانی محرم 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی شبکه دو سیما فیلم سینمایی رادیو نمایش ویروس کرونا سریال ایرانی جشنواره فیلم ونیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگذشت چهره ها نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

ریشه در کوهستان/ آرمان قلی‌پور از شهرکرد

بیمارستان درختان/ شروین وحدت از تهران

باغ/ فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

صنوبر/ رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

روزی که محیط‌بان گریست/ هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

کد خبر 6097956

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا