Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:06:50 GMT

آتش سوزی در بازار مشروطه تبریز مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۳۸۴

آتش سوزی در بازار مشروطه تبریز مهار شد

آتش پاد علیرضا زبردست روز چهارشنبه اعلام کرد: بعد از ظهر امروز پس از گزارش مشاهده دود و آتش از انباری فروشگاه لوازم آرایشی در بازار مشروطه تبریز، آتش نشانان ایستگاه های ۱ و ۱۱ جهت مهار و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه به هنگام وقوع این آتش سوزی، آتش نشانان گشت پیاده بازار تبریز در حال تردد از مسیر وقوع حادثه بودند، افزود: گشت پیاده بازار به محض مشاهده دود و آتش، اقدام به کنترل حریق کرده و سپس نیروهای آتش‌نشانی اعزامی با واکنش سریع، موفق به مهار و اطفاء حریق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: در این حادثه لوازم آرایشی موجود در داخل انباری طعمه حریق شده بود که بطور کامل اطفاء حریق و صدمات جانی نیز وجود نداشت.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی تبریز آتش نشانی آتش سوزی تبریز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر چگینی پیش از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

کد خبر 6095546

دیگر خبرها

  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز