Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@18:19:39 GMT

شهر خودرو بدون سرمربی در آسیا!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۳۸۸

شهر خودرو بدون سرمربی در آسیا!

مربی ایتالیایی شهر خودرو خراسان به همکاری‌اش با این تیم پایان داده و حاضر نیست در دوحه قطر در اردوی عنابی‌پوشان مشهدی شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که نام استفان کوزین به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو در رقابت‌های آسیایی معرفی شده است و نام وی در لیست مشهدی‌ها قرار دارد، اما این مربی ایتالیایی حاضر به ادامه همکاری با مشهدی‌ها نیست و حتی درصدد آن است که از باشگاه شهر خودرو شکایت خود را به فیفا ارسال کند! این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که نه سید مهدی رحمتی و نه دیگر دستیاران او در شهر خودرو (محمد نوازی و علی سامره) مدرک مربیگری لازم برای قرار گرفتن نام‌شان در جایگاه سرمربی را ندارند تا شهر خودرو بدون سرمربی در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوزین که پس از اتمام رقابت‌های لیگ نوزدهم راهی کشورش شد و قرار بود بعد از اتمام فرصت استراحت‌اش در دوحه قطر به جمع شهر خودرویی‌ها اضافه شود، حالا از تصمیمش منصرف شده و دیگر حاضر به همکاری با شهر خودرویی‌ها نیست؛ آن‌هم در شرایطی که مدیران این باشگاه اعلام کرده بودند کوزین یکی از دستیاران مهدی رحمتی در لیگ بیستم خواهد بود اما این مهم رخ نخواهد داد.

حال باید دید مدیران شهر خودرو که به تازگی پرونده شکایت آندره‌آ پانادیچ را در فیفا مختومه کرده‌اند، در مقابل شکایت کوزین چه لایحه دفاعی را در فیفا ارائه خواهند کرد؛ البته قرار است امشب در تهران جلسه‌ای میان مدیر برنامه‌های کوزین و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو برگزار شود که شاید در این جلسه جدایی توافقی برای کوزین رقم بخورد تا از شکایت بعدی جلوگیری شود.

شهر خودرو استفان کوزین(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت