Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی غلامعلی تبار، بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قراردادش با این تیم اظهار داشت: قراردادم با باشگاه ۲ ساله بود که تمام شد. هنوز تکلیف تیم مشخص نیست و باید دید شهرداری فصل آینده هم تیمداری می‌کند یا این که تیم به ارگان یا نهاد خصوصی واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غلامعلی تبار در ادامه گفت: قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می‌شوم. اگر شرایط مهیا باشد و باشگاه به من پیشنهاد دهد، راجع به آن فکر می‌کنم، اما هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست. حامی مالی تیم، شهرداری بود و از آن جایی که مجوز یک ساله شهرداری برای تیمداری به پایان رسیده است، این نهاد دیگر از نظر قانونی نمی‌تواند تیمداری کند. به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توانم درباره ادامه همکاری با شاهین شهرداری تصمیمی بگیرم.

او درباره میزان دریافتی بازیکنان شاهین شهرداری اظهار داشت: تاکنون ۶۵ درصد از مبلغ قراردادمان را دریافت کرده ایم و طبق بندی که در قرارداد بازیکنان تیم وجود دارد، به دلیل سقوط تیم به لیگ آزادگان هر بازیکن ۲۰ تا ۳۰ درصد جریمه شد.

بیشتر بخوانید:

جریمه ۲۰ تا ۳۰ درصدی بازیکنان شاهین شهرداری در پی سقوط تیم به لیگ آزادگان

بازیکن شاهین شهرداری درباره پیشنهاد‌های خود گفت: پیشنهاد‌هایی دارم، اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام و عجله‌ای هم برای انتخاب تیم جدید ندارم. تلاش می‌کنم برای آینده فوتبالی خود بهترین تصمیم را بگیرم.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر لیگ ازادگان لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید