Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:42:32 GMT

ستاره برزیلی؛ مرکز ثقل پروژه بازگشت بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۹۵۹۷

ستاره برزیلی؛ مرکز ثقل پروژه بازگشت بارسلونا

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا نقش مهمی در پروژه فصل بعد این باشگاه ایفا خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، دوران پساکرونا برای فیلیپ کوتینیو خوب پیش رفت و اگرچه او برخی دیدارهای بایرن مونیخ را به علت مصدومیت از دست داد، اما در نهایت با لباس این تیم موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شده و اولین بار قهرمانی در این مسابقات را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما به هر حال بایرن مونیخ علاقه ای به پرداخت بند 120 میلیون یورویی و دائمی ساختن قرارداد فیلیپ کوتینیو نشان نداد و این بازیکن در نهایت مجبور به بازگشت به بارسلونا شد. اما به نظر می رسد شرایط این بار برای هافبک برزیلی متفاوت باشد و طبق ادعای نشریه اسپورت، او نقشی محوری در تیم رونالد کومان خواهد داشت و به مرکز ثقل پروژه بازگشت این باشگاه تبدیل شده است.

 

فیلیپ کوتینیو از تاریخ هشت سپتامبر در تمرینات بارسلونا شرکت کرده و البته این روزها در کنار لیونل مسی به صورت انفرادی و جدا از گروه تمرین می کند. اما به هر حال شایعات انتقال او به لیگ برتر حقیقت ندارد و رونالد کومان قصد دارد از این ستاره خلاق برزیلی به عنوان مهره ثابت استفاده کند. این بدان معناست که احتمالا لیورپول 5 میلیون یورو دیگر نیز این فصل از بارسلونا دریافت می کند. با انجام 15 بازی دیگر، آخرین بند قرارداد فیلیپ کوتینیو با بارسلونا فعال می شود و این 5 میلیون یورو به منزله تسویه حساب این باشگاه با لیورپول خواهد بود.

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید