Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن لرستان بر لزوم آموزش مدیران واحدهای صنعتی برای جلوگیری از ورشکستی تاکید کرد.

ابراهیم اسفندیاری امروز نوزدهم شهریور در نشست هیأت رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: روز به روز بر تعداد واحدهای تعطیل شده در شهرک‌های صنعتی به دلیل تعدد مشکلات افزوده می‌شود و این در حالی است که مسئولان  هر بار دم از رفع موانع تولید می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قیمت مواد اولیه طی یک دوره کوتاه به‌شدت بالا می‌رود و واحدهای صنعتی در این میان به‌شدت متضرر می‌شوند و از ندانم کاری برخی از مدیران موانع زیادی برای تولید در صنایع به وجود می‌آید.

اسفندیاری با اشاره به برنامه‌های آموزشی برای بهره‌وری نیروی انسانی در بنگاه‌های اقتصادی یادآور شد: مشکلاتی که تامین اجتماعی، امور مالیات، اداره کار و... بر سر راه فعالان اقتصادی قرار می‌دهند آن‌قدر زیاد است که دیگر مدیران واحدهای صنعتی به فکر آموزش نیستند.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی لرستان افزود: یا همه محدودیت‌هایی که در بحث تولید وجود دارد اما ما به‌عنوان سربازان این عرصه داریم کار می‌کنیم هر چند که کارشکنی دستگاه‌های دولتی بسیار زیاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم آموزش مدیران واحدهای صنعتی ادامه داد: اگر مدیران بنگاه‌های اقتصادی کار بلد باشند و راه را بدانند با کمترین مشکلات مواجه می‌شویم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: برخی از  مدیران واحدهای صنعتی بدون هیچ علم و تخصصی وارد صنعت و ایجاد بنگاه اقتصادی می‌شوند و نتیجه آن ورشکستگی واحد است.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به بحث plc گفت: اگر آموزش آن را وزارت کار مدنظر قرار دهد بسیار برای واحدهای صنعتی به‌دردبخور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ورشكستگي هیأت رئیسه اتاق بازرگانی مدیران واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی مسائل اقتصادی در برنامه‌های اساسی کشور، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مسئولیت و تکلیف بزرگی برای بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما همگی باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود، گرچه حل برخی مسائل برای واحدهای تبدیل تولیدی تبدیل به رؤیا شده است.

صمد حسن‌زاده در صد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، برگزار شد، افزود: اتاق ایران، یک بسته کارشناسی‌شده در زمینه رفع مسائل ارزی و پولی برای ارائه به دولت تدوین کرده که در آن، راهکارهای پیشنهادی بخش خصوصی به‌صورت مفصل اعلام شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم تأمین نقدینگی برای فعالیت واحدهای تولیدی، گفت: مدیران بانک‌ها دلیل کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را الزام دولت به اعطای وام‌های تکلیفی از جمله وام مسکن، ازدواج، فرزند آوری و... اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره‌های بانکی که به‌منظور کنترل نقدینگی انجام شده بود، گفت: با این نرخ هیچ‌گونه ظرفیت و امکانی برای توسعه وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته