Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد قربانی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: شیوع بیماری کووید ۱۹ خللی در روند خدمات رسانی مسوولان در بخشهای مختلف از جمله خدمات آموزشی و بهداشت و درمان ایجاد نکرده است و با وجود مشکلات ناشی از این بیماری، خدمات رسانی با قوت ادامه دارد.

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز آزمون الکترونیک با هزینه ۲۵ میلیارد ریال نشان می‌دهد دولت و مسوولان ذیربط توجه خاصی به ارتقای کمی و کیفی آموزش دارند و راه اندازی چنین مرکز مجهز و جذب این میزان اعتبار در شرایط فعلی مصداق عینی توسعه زیرساختهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گناباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد گفت: این شهرستان با توجه به شرایط خود طی چند ماه گذشته همواره در وضعیت های زرد و قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفته و در مدت اخیر به صورت مستمر دارای وضعیت قرمز بوده است و یکی از دلایل آن مراجعه زیاد بیماران از شهرهای اطراف به دلیل امکانات خوب درمانی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی و قرار گرفتن این شهرستان در حدفاصل شهرستانهای محروم تا مرکز استان است که در افزایش تعداد مبتلایان و قرمز بودن وضعیت منطقه از نظر کرونا نقش موثر دارد.

وی افزود: پیگیریهایی از طریق استاندار خراسان رضوی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته که این مسائل در اعلام وضعیت شیوع کرونا در گناباد لحاظ شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد هم گفت: مرکز آزمون الکترونیک این دانشگاه با برخورداری از بالاترین امکانات کیفیتی، امینتی و آموزشی و مورد تایید  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هزینه ۲۵ میلیارد ریال به عنوان یکی از سه مرکز آزمون الکترونیک خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

دکتر جواد باذلی افزود: قبل از این دانشجویان و متقاضیان برای استفاده از خدمات آزمون الکترونیک مجبور به سفر به مشهد بودند ولی با راه اندازی این مرکز همه آزمونها به صورت منسجم در این منطقه برگزار می‌شود و حتی آمادگی پذیرش دانشجویان و متقاضیان از مناطق اطراف هم وجود دارد.

آزمون الکترونیکی شامل آزمون هایی است که در آنها با استفاده از دستگاه های الکترونیکی، فعالیت ها، پاسخ ها، نمره ها و بازخوردهای لازم فراگیران، طراحی، ارائه، ذخیره و گزارش می‌شود. همچنین این سیستم می‌تواند در چندین قالب مختلف مانند اسناد متنی، قالب های چند رسانه ای مثل صدا، تصویر، ویدئو، یا در قالب شبیه سازی های پیچیده و بازیها ارائه شود.

ارزیابی الکترونیکی فقط برای ارزیابی یادگیری های الکترونیکی و آزمون های کلاسی استفاده نمی‌شود بلکه  می‌تواند به عنوان استراتژی هایی در خدمت توسعه نظام های آموزشی باشد. 

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی گناباد حسن روحانی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی گناباد حسن روحانی بهداشت و سلامت توسعه اقتصادی گناباد حسن روحانی بهداشت و سلامت اخبار کنکور مرکز آزمون الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود

دکتر وطن خواه با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه، استفاده بهینه از منابع  و عدم موازی کاری در آزمایشگاه‌ها، سطح‌بندی نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها متناسب با تخصص آن‌ها و فراهم کردن دسترسی به تمامی خدمات آزمایشگاهی برای مردم در تمامی نقاط کشور با بهترین کیفیت خدمات آزمایشگاهی است.

وی افزود: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه یادآور شد: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی در ادامه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰  آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود