Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی در دوران جدید برنامه تحولی زندانیان را در حال اجرا داشته و بر کاهش جمعیت کیفری تاکید دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یدالله موحد عصر امروز در آیین توزیع 2 هزار بسته معیشتی، انجام ملاقات مردمی با خانوده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان همراه با آزادای 18 زندانی استان کرمان که با حضور سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در دوران جدید مدیریت دستگاه قضایی برنامه تحولی زندانیان در حال اجرا است و بر کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آموزش نیکی‌ها و خوبی‌ها به زندانیان در اولویت برنامه‌های زندان‌های سراسر کشور و استان کرمان است گفت: توزیع کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های زندانیان، مصداق عملی آموزش خوبی‌ها و نیکی‌ها به زندانیان است.

6600 سبد کالا در سال جاری بین خانواده‌های زندانیان نیازمند استان کرمان توزیع شدتوصیه رئیس کل دادگستری استان کرمان به قضات؛ باید گوش شنوا و پایگاه محرومان و مظلومان باشید

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلات زیادی از جمله مشکل معیشت برای خانواده‌ها زندانیان ایجاد کرده است افزود: دو هزار و 426 خانواده زندانی بی‌بضاعت در سطح استان کرمان داریم.

وی با بیان اینکه در استان کرمان سالانه دو میلیارد و 500 میلیون تومان به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک می‌شود که در برابر مشکلات آنها مبلغ ناچیزی است افزود: از ابتدای سال 99 تاکنون یک میلیارد و 207 میلیون تومان کارت هدیه با همکاری بنیاد مستضعفان به خانواده‌های زندانیان اهدا شده است.

موحد با اشاره به اینکه 6 هزار و 600 سبد کالا بین خانواده‌های زندانیان نیازمند در سراسر استان توزیع شده است گفت: امروز هزار و 590 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانی استان کرمان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد  200 بسته با همکاری هیئات مذهبی تهیه شده است افزود: این کمک‌ها در مرحله اول به نام و یاد شهید سلیمانی انجام می‌شود و امیدواریم این کمک‌ها استمرار داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه امروز 250 نفر از خانواده زندانیان نیز با قضات دیدار داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند گفت: 17 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان نیز امروز در این مراسم آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 167 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با مبلغ 6 میلیارد و 865 میلیون تومان آزاد شده است افزود: 191 نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند که امیدواریم با کمک خیرین بستر آزادی این زندانیان نیز فراهم شود.

انتهای پیام/511/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان زندان استان کرمان زندان رئیس کل دادگستری استان کرمان خانواده های زندانیان بین خانواده زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است

به گزارش جماران؛ فرمانده فراجا گفت: موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

احمدرضا رادان فرمانده فراجا امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت:  زمانی که چشم مردم به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت گرفته می‌شود یعنی محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود. 

فرمانده فراجا افزود: زمانی که محیط برای مردان و زنان با غیرت ما عادی بشود یعنی  یک ارزش در جایی قرار می‌گیرد که بی‌ارزش‌ترین ارزش‌ها از منظر دین قرآن  و اسلام است  و می‌بینیم که برخی از افراد در این موارد اظهار نظر می‌کنند که معمولاً آن افراد باید مروج دین و فرهنگ حجاب و عفاف باشند. 

وی ادامه داد: زمانی که بی‌ارزشی به عنوان ارزش معرفی می‌شود هر فردی میتواند مدافع امر بی ارزشی باشد که ارزش شده است.

 رادان گفت: مگر دختران این سرزمین دشمن ما هستند هرگز! 

 این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند.

فرمانده فراجا ادامه دا‌د: ما فقط مشغول حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی خود هستیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند مادران آینده‌ای که باید رزمنده و شجاع پرور باشند.

وی افزود: سوال پیش رو که  همیشه به ما  تهمت می‌زند این است که آیا حجاب یک مسئله امنیتی است من میگویم هرگز رسما بدانید موضوع حفاف و حجاب را کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم اصلاً امنیتی و انتظامی نمی‌بینیم آن کسی که این شبهه را می‌آورد می‌خواهد مردم را در برابر واژه‌ای قرار دهد که از اساس غلط و بی خود است.

فرمانده فراجا افزود: رئیس قوه قضاییه در حمایت از طرح عفاف و حجاب در کنار ما قرار گرفته است، شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور برای برگزاریِ این مراسم از ما حمایت کرده؛ معمولا هیچ رئیس‌جمهوری از این کارها نمی‌کند چون اعتقاد دارد می‌بایست کاری بکند که رای داشته باشد حتی اگر رای‌اش ضربه به دین بزند اما رئیس‌جمهور ایستاده تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری شود.

سردار رادان: اگر در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم، بر علیه اراذل، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومیِ جامعه هم تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • رئیس کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان