Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:19:30 GMT

دفن اموات کرونایی در خارج شهر قم امکان پذیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۰۱۶۷

دفن اموات کرونایی در خارج شهر قم امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در تالار کرامت استانداری قم با بیان اینکه تاکنون محل دفن فُوتی‌های کرونایی در آرامستان بهشت معصومه قم متمرکز بود، افزود: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، اجساد متوفیان کرونایی می‌تواند در خارج از شهر قم و منطقه‌ای که در آن سکونت داشتند نیز دفن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حداکثر تلاش خود را برای تقویت نظام سلامت و نظام فرهنگی و تعلیم و تربیت و همچنین نظام اقتصادی به کار می‌گیریم.

استاندار قم با بیان اینکه در امر بازگشایی مدارس نیاز به تعریف ساز و کار بهداشتی مناسب داریم، افزود: آموزش و پرورش باید شیوه نامه‌های بهداشتی تنظیم شده توسط مرکز بهداشت را به دقت اجرا کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر و شهرداری نیز باید در ضد عفونی کردن مدارس و فضاهای آموزشی و همچنین تامین تب سنج، آموزش و پرورش را کمک و پشتیبانی کنند، تصریح کرد: در شرایط فعلی در عرصه‌های مختلف از جمله آموزش، موضوع حضوری یا غیرحضوری به صورت مطلق وجود ندارد و ترکیب و تلفیقی از این دو می‌باشد.

سرمست بیان کرد: نظارت‌ها بر برخی از اصناف استان که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، تشدید می‌شود.

کد خبر 5020071

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر قم بهرام سرمست شهرداری محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه ماه محرم مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است