Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@11:36:05 GMT

فردا؛ تجمع محکومیت در پی اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص)

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۰۱۹۹

فردا؛ تجمع محکومیت در پی اهانت به قرآن و پیامبر اسلام (ص)

خبرگزاری فارس: نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جمع خبرنگاران گفت: بعد از صدور پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در محکوم کردن توهین به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گروه های مختلف برای برگزاری راهپیمایی و تجمع اعتراضی اعلام آمادگی کردند و ابلاغیه ای به استان ها ارسال شد تا فردا پنجشنبه بیستم شهریورماه 1399 تجمعاتی در برخی از استان های کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: با عنایت به انتظارات مردمی از نهاد متولی این گونه مراسم و تجمعات خودجوش مطرح در روزهای اخیر، در مراکز استان‌هایی که با هماهنگی فوری مسئولین بخصوص استانداران محترم به عنوان رؤسای ستادهای استانی مقابله با کرونا و رؤسای محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی امکان‌پذیر می‌باشد روز پنجشنبه بیستم شهریورماه1399 تجمعات مدیریت‌شده سلامت‌محور به لحاظ رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار و پوشش مطلوب رسانه‌ای برای تمهید انعکاس فراملی مبنای عمل قرار گیرد.

این تجمع محکومیت به صورت ویژه در تهران از ساعت 17:00 در میدان مام حسین (علیه السلام) با سخنرانی ''حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری'' «رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی» و مداحی ''حاج مهدی رسولی'' برگزار می شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تجمع اهانت به قرآن و پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این بیانیه آمده است: "تکرار اقدام وقیحانه و توهین‌آمیز به ساحت مقدس قرآن کریم و هر کتاب مقدس دیگر، بی‌احترامی و اقدامی آشکارا و تحریک‌آمیز بوده و این اقدام غیرانسانی در سوئد با وجود حمایت برخی جنایتکاران جهانی مورد تأیید هیچ انسان آزاده و هیچ کدام از جوامع و کشورهای حامی صلح و امنیت جهانی نیست.

این بیانیه می‌افزاید: به یقین تکرار این اقدام و رفتار اسلام ستیزانه با سلطه رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت می‌گیرد که نه تنها هیچ خللی به اعتقاد به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه موجب همبستگی و وحدت پیروان ادیان آسمانی خواهد شد و همه ادیان آسمانی این عمل زشت را محکوم می‌کنند.

در بیانیه تاکید شده است: امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیات دشمنان که هدف همان انحراف اذهان عمومی از جنایت‌های رخ داده در غزه و جنبش دانشجویی و در راستای جریحه‌دار کردن احساسات پیروان ادیان الهی در کشورهای غربی و به ویژه آمریکا می‌باشد، این حرکت وقیحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌کند و از تمام نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری به عمل آید".

کد خبر 6097533

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)