Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی کلانتر ظهر امروز در این خصوص اظهار کرد: تاکنون تست کرونا سه هزار و ۵۱۶ نفر در شهرستان شوشتر مثبت شده است که ۵۶ درصد آمار مبتلایان مربوط به آقایان و ۴۴ درصد دیگر به بانوان تعلق دارد.

وی افزود: ۷۳ درصد از مبتلایان در نقاط شهری سکونت دارند و سهم مناطق روستایی ۲۶ درصد است که این آمار با توجه به گسترده بودن ارتباطات در مناطق شهری، بیان‌کننده تأثیر مستقیم کاهش فاصله اجتماعی در شیوع این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتر در ادامه تصریح کرد: در ابتدای شیوع بیماری میانگین سنی مبتلایان در شهرستان حدود ۵۴ سال بوده است اما بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اپیدمیولوژی این دانشکده، میانگین سنی به ۳۳ سال رسیده است.

وی ادامه داد: این موضوع بیانگر بی‌توجهی جوانان به تذکرات بهداشتی است و مواردی همچون دورهمی‌های دوستانه، تجمع در پارک‌ها و استعمال قلیان جزو مهم‌ترین راه‌های انتشار ویروس کرونا هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار کرد: میانگین سنی فوت‌شدگان بر اثر ابتلاء به کووید –۱۹ در شهرستان ۶۰ سال و از نظر فراوانی بیشترین آمار مربوط به گروه سنی ۲۵ تا ۴۴ سال است که ۴۴ درصد از مبتلایان را به خود اختصاص داد.

وی عنوان کرد: در هفته‌های اخیر حساسیت‌های مردم نسبت به بیماری کرونا که در قالب مسافرت و شرکت در مراسم مختلف است، کاهش یافته که افزایش آمار این بیماری در روزهای گذشته، خود گواه بر این است و اگر این بی‌توجهی‌ها ادامه یابد، بی‌تردید روزهای مرگباری در پیش خواهیم داشت.

کد خبر 5019932

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان شوشتر ویروس کرونا قربانیان کرونا آمار کرونا محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر عاشورا گرگان کرمانشاه ماه محرم مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه

یک اقتصاددان درباره روند نرخ تورم تا پایان سال توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی