Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اسلامشهر به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور مدیر کل شعب بانک کشاورزی استان تهران، معاون جهاد کشاورزی استان و فعالان حوزه کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در سخنانی در این جلسه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل قابل توجه بخش کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: بانک کشاورزی بانک تخصصی این بخش است و سالهای متمادی در کنار کشاورزان و تولیدکنندگان با تامین سرمایه در گردش و اعتبارات مختلف حضوری موثر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی تولیدکنندگان که برای دریافت تسهیلات به بانک مراجعه کرده اند برای معرفی ضامن دچار مشکل هستند و امیدواریم مدیریت بانک کشاورزی با نگرش مثبت و تسهیل امور با تولیدکنندگان همراهی لازم را داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه  تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی اسلامشهر در حضور مدیرکل بانک کشاورزی استان تهران به بیان درخواستهای خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالان بخش کشاورزی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری