Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:23:12 GMT

صدرنشینی مقتدرانه سپاهان در لیگ دو و میدانی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۱۲۷

صدرنشینی مقتدرانه سپاهان در لیگ دو و میدانی

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طلایی پوشان سپاهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی کشور، با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند و بالاتر از تیم پلیمر و دانشگاه آزاد در صدر جدول ایستادند.

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان درباره صدرنشینی این تیم اصفهانی در هفته نخست رقابت‌های لیگ دو ومیدانی گفت: دونده‌های طلایی پوش سپاهان با کسب ۷ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۵ مدال برنز در هفته اول لیگ که روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور در پیست دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد موفق شدند با کسب ۲۴۵ امتیاز صدرنشین جدول این رقابت‌ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم پلیمر خلیج فارس با کسب ۲۲۰ امتیاز تا این مرحله جایگاه دوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

سپاهان شانس اول قهرمانی در لیگ دو و میدانی است 

 مشفقی رقابت‌های هفته دوم این رقابت‌ها که ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد را بسیار حساس خواند و گفت: امیدوارم قهرمانان ما در هفته دوم خوش بدرخشند و تمام تلاش خود را برای حفظ این برتری انجام دهند تا بتوانیم مقتدرانه با تمرکز بیشتر به هفته نهایی وارد شویم و انشاالله با قهرمانی در لیگ دل هواداران عزیز باشگاه سپاهان را شاد کنید.

مشفقی تیم سپاهان را شانس اول قهرمانی لیگ دو ومیدانی امسال دانست و گفت: تمام ورزشکاران و کادر تیم هم دل شده اند تا با کسب قهرمانی پاسخ اعتماد باشگاه و تیم داری در دو و میدانی را بدهیم.

مرحله اول لیگ دو و میدانی در شرایطی به پایان رسید که تیم‌های سپاهان و پلیمر خلیج فارس  عناوین اول  و دوم این رقابت‌ها  را به دست آورند.

بیشتر بخوانید

ثبت ۲ رکورد در هفته اول لیگ دو و میدانی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم دو و میدانی سپاهان فدراسیون دو و میدانی لیگ دو و میدانی لیگ دو و میدانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رم و یوونتوس شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ گل آاس رم را به ثمر رساند؛ گلیسون برمر در دقیقه ۳۱ گل تساوی این دیدار را رقم زد.

خلاصه بازی آاس رم و یوونتوس کد خبر 750966

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد