Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا 17 توئیت را از صفحات دیگر را که درباره نامزدی اش برای دریافت جایزه صلح نوبل منتشر شده اند را در حساب توئیتری اش بازنشر کرد.

ترامپ در حساب خود در توئیتر 17 توئیت را حداقل در 30 دقیقه بازنشر کرد و از دو توئیت نیز تشکر کرد.

پیش از این دیلی میل نوشت:  در اقدامی عجیب، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه به خاطر آنچه تلاش‌های وی برای ایجاد صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی خوانده شده، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش دیلی میل، دونالد ترامپ تنها چند هفته پس از آنچه تلاش‌های وی برای میانجی گری میان رژیم اسرائیل و امارات متحده عربی خوانده شده، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل ۲۰۲۱ شد.

بر این اساس، ترامپ از سوی «Christian Tybring-Gjedde» یکی از اعضای پارلمان نروژ که از ترامپ برای آنچه تلاشهایش در جهت حل درگیری‌های جهانی خوانده شده، نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.

این عضو پارلمان نروژ در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد: به خاطر شایستگی اش، من فکر می‌کنم او تلاش‌های بسیاری را برای ایجاد صلح میان ملت‌ها بیش از هر نامزد دیگر صلح به انجام رسانده است.

پیش از این و در سال 2019 نیز همین نماینده پارلمان نروژ ترامپ را برای جایزه صلح نوبل نامزد کرد و دلیل این نامزدی را تلاش های دپیلماتیک رئیس جمهور آمریکا برای کاهش تنش با کره شمالی دانست.

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در سال 2019 گفت که می توان جایزه صلح نوبل را به وی بدهند ولی تأکید کرد که کمیته مربوطه برای ارائه این جایزه به شیوه عادلانه فعالیت نمی کند و با انتقاد از دادن جایزه صلح نوبل به «باراک اوباما»رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که «مشخص نیست که برای چه این جایزه به وی داده شد».

 

اخبار مرتبط ترامپ مدعی جایزه صلح نوبل شد ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد! ترامپ به ماندلا هم توهین کرد/ واکنش تند آفریقای جنوبی شکست ترامپ و پیروزی بایدن برای ایران تفاوتی دارد؟ ترامپ برای پیروزی در انتخابات تقلب می کند یا جنگ راه می اندازد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا دونالد ترامپ جایزه صلح نوبل سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت

هیل نخستین بار سال ۱۹۸۲ با نام یوسر هیوز در مینی سریال «پسرانی از مواد سیاه» آلن بلیزدیل بازی کرد و با آن به شهرت رسید. همان سال، او نقش گروهبان پاتنم را در فیلم «گاندی» به کارگردانی ریچارد آتنبرو بازی کرد. هیل در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی دهه ۷۰ و ۸۰ هم ظاهر شد که «من، کلودیوس»، «اتاق‌ها» و «روباه» از جمله آن‌ها هستند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سال ۱۹۹۷، هیل نقش کاپیتان اسمیت را در فیلم «تایتانیک» جیمز کامرون که برنده ۱۱ جایزه اسکار شد، بازی کرد. او سپس به مجموعه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون پیوست و در «دو برج» و «بازگشت پادشاه» در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ در نقش پادشاه تئودن ظاهر شد که فیلم دوم نیز ۱۱ جایزه اسکار دریافت کرد. به این ترتیب هیل در ۲ فیلم از ۳ فیلمی که بیشترین جوایز اسکار را تا به امروز دریافت کرده‌اند، بازی کرده است. فیلم سوم که این رکورد را دارد «بن هور» است.

هیل سال ۲۰۱۵ در نقش دوک نورفولک، عموی آن بولین در مینی سریال «تالار گرگ» بازی کرد. این سریال هم برنده جایزه بفتا برای بهترین سریال درام شد.

برنارد هیل متولد سال ۱۹۴۴ در منچستر بود و در طول دوران بازیگری خود که بیش از پنج دهه را دربرگرفت، در فیلم‌های مهم دیگری، چون «رویای یک شب نیمه تابستان» (۱۹۹۹)، «جنایت واقعی» (۱۹۹۹)، «شاه عقرب» (۲۰۰۲)، «والکری» (۲۰۰۸) و صداپیشگی در انیمیشن «پارا نورمن» (۲۰۱۲) حضور داشت.

آخرین نقش آفرینی وی در کنار مارتین فریمن در درام پلیسی «پاسخ دهنده» است که پخش فصل دوم آن از همین هفته در شبکه یک بی‌بی‌سی شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • گل‌های استثنایی لالیگا از ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۴ که نامزد جایزه پوشکاش شدند (فیلم)
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • ببینید | این گل ستاره ایرانی نامزد دریافت جایزه پوشکاش است؛ عجب گلی!
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • آجرلو: قطعا از مجلس خودرویی دریافت نمی‌کنم / خط قرمزمان دخالت در عزل و نصب دولتی است + فیلم