Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد کسانی که در تهران با تشخیص کرونا به عنوان موارد جدید در بخش‌های بیمارستانی بستری شده‌اند بالغ بر ۵۳۴ بیمار بوده است. از این مجموع، ۱۱۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۲۴ بیمار ترخیص شده‌اند.

او در ادامه افزود: بالغ بر ۸۰ درصد از تعداد کسانی که در حالت سرپایی به مراکز بهداشتی مراجعه کرده‌اند، نیاز به بستری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تطبیق آمار ما نسبت به هفته گذشته نشان دهنده افزایش مبتلایان به ویروس کروناست. همچنین تعداد مراجعان سرپایی و بستری بیمارستان‌ها با افزایش رو به رو شده است. در واقع ۱۴.۹ درصد رشد نسبت به هفته گذشته در قالب بستری جدید و عمومی را شاهد هستیم و همچنین در بخش ترخیص آمار قابل توجهی وجود نداشته است.

زالی بیان کرد: مجموعه بستری‌های ما بالاتر از ۵۰۰ نفر در طول شبانه روز است، اما تقریباً به یک الگوی ثابت تبدیل شده و اگر در هفته آینده هم این الگوی افزایش آمار را در تهران داشته باشیم، نشان دهنده آن است که ما باید در انتظار اوج‌گیری مبتلایان به این بیماری باشیم، در واقع باید تا آخر هفته صبر کنیم تا تحلیل آماری این هفته را مورد ارزیابی قرار دهیم.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران گفت: نکته مهم و قابل ذکر این است که تهران همچنان به عنوان یک منطقه قرمز و پرخطر تلقی می‌شود.

زالی درباره آخرین تمهیدات کمیته اجتماعی، انتظامی ستاد ملی کرونا در تهران بیان کرد: محدودیت‌هایی که بر اساس مصوبه کمیته انتظامی، اجتماعی ستاد ملی به تهران ابلاغ شده مشمول بند ۳ و ۴ این مصوبه است که استمرار پیدا خواهد کرد و هدف ما تمدید حضور دو سوم کارمندان و چرخش ترخیص و مرخص شدن همکاران بخش‌های اداری و اجرایی و یک سوم به صورت دورکاری است. تا پایان شهریور ماه این مسئله ادامه پیدا خواهد کرد.

او در ادامه افزود: باقی محدودیت‌ها بر اساس دستور‌العمل‌های بهداشتی طبق روال گذشته استمرار پیدا خواهد کرد. البته باید به این نکته توجه داشت که در هفته‌های اخیر استفاده منظم‌تر از ماسک، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در بخش مشاغل و همچنین محیط‌های عمومی و اجتماعی تهران؛ آمار به نسبت قابل توجه و مورد قبولی را به خود اختصاص داده است.

زالی در پایان تصریح کرد: امیدواریم این شرایط استمرار پیدا کند و بتوانیم با استفاده بهینه از ماسک به خصوص در فضای عمومی، اجتناب از سفر‌های غیر ضروری و درون شهری، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مشاغل و ادارت و به خصوص عدم حضور افراد پرخطر در سطح شهر با کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا رو به رو شویم. همچنین افراد بالای سن ۶۵ سال، دارای بیماری زمینه ای، بیماری‌های قلبی، دیابت، افراد چاق و خانم‌های باردار جزء گروه‌های پر خطر در تهران تلقی می‌شوند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویروس کرونا زالی مبتلایان به کرونا پایتخت شرایط قرمز پارسی خبر کرونا در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد، گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در اراضی کلوان بخش آسارا و منطقه خدایار خان ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند که اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اشاره به اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است، در خصوص اقدامات قانونی انجام شده است، بیان کرد: در این عملیات تفکیک، ۵۷ مورد قطعه بندی و دیوارکشی، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز، ۲۶ مورد محوطه سازی، ۱۳ مورد دپوی مصالح و همچنین موارد متعددی از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی ضمن یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

کد خبر 6090680

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است