Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از تمدید دورکاری ادارات تا پایان شهریورماه و اجرای طرح ترافیک خبر داد؛ همچنین دبیرستاد کرونا استان تهران از روند صعودی میزان بیماران بستری به بیش از ۵۰۰ نفر طی سه روز اخیر خبر داد به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت کارمندان ادارات استان تهران در شرایط کنونی اظهارداشت: دورکاری ادارات استان تهران تا پایان شهریور تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: متاسفانه در کشور و به ویژه در استان تهران وضعیت پایدار نیست و میزان بستری‌ها در استان سه هزار و ۱۰۰ نفر و پس از سوم مرداد که روزانه کاهش موارد ابتلا و فوتی را شاهد بودیم یک هفته‌ای است که بهبود یافتگان کمتر از افراد بستری در بیمارستان‌ها است.

استاندار تهران با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک به قوت خود باقی است و اجرا خواهد شد، گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد از شهروندان استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند، اما فاصله گذاری در مترو خیلی اطمینان بخش نیست.

محسنی بندپی درخصوص نحوه فعالیت مدارس نیز عنوان کرد: آموزش مجازی؛ حضوری و بهره گیری از تلویزیون در مدارس پیگیری می‌شود.  

همچنین زالی دبیرستاد کرونا استان تهران از افزایش میزان بستری در این استان طی سه روز اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۳۴ تن از هم استانی‌های عزیز به علت بیماری کرونا بستری شده‌اند و در طرف مقابل تنها ۳۲۴ نفر مرخص شده اند که حاکی از تراز منفی افراد بستری شده و افراد مرخص شده در این استان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دورکاری تهران تمدید استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون حمایت از خانواده و جوانی در محیط زیست گیلان اجرا می‌شود

ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان اجرا می‌شود.

حمزه عشوری امروز ۱۹ اردیبهشت ماه با اشاره به اینکه هفته جوانی جمعیت با شعار نقش من در جوانی ایران از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی جمعیت و برنامه‌های پیش‌بینی شده فرصتی مناسب برای آگاهی‌بخشی است و با اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرهنگ‌سازی از بحرانی که آینده کشورمان را تهدید می‌کند، پیشگیری خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای بین‌المللی، ایران تا ۲۰ سال آینده جزء کشورهای با درصد بالای سالمندی خواهد بود، افزود: این امر منجر به بالا رفتن نسبت سرباری، کاهش نیروی کار، افت سطح رفاهی می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: هر اقدامی که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیاز است برای ترویج فرهنگ جوانی جمعیت انجام شود، مجموعه مدیریتی این اداره کل همراه و همکار خواهد بود و در این راستا سعی کرده است واحدها را همسو و همراه کنند.

عشوری خاطرنشان کرد: سال گذشته مراسم تجلیل از همکارانی که به تازگی ازدواج کرده یا خداوند به آنها فرزندی داده است با اهدا پاداش مالی و لوح تقدیر برگزار شد.

اجرای دورکاری مادران دارای فرزند در محیط زیست گیلان

وی با اشاره به اجرای دورکاری مادران دارای فرزند در اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان، تصریح کرد: به منظور رفاه حال مادران دارای فرزند زیر دو سال، دورکاری برای مادران در نظر گرفته شده و در این ارتباط معاونان، مدیران ستادی و شهرستان‌ها ضمن فراهم کردن بستر لازم برای دورکاری همکاری و همراهی لازم را دارند.

عشوری با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه و ۱۲۲۴ نفر ساعت برنامه آموزشی در حوزه خانواده و آموزش به منظور تحکیم خانواده و توان افزایی در این اداره، افزود: برای برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده بر اساس بند« ح» تبصره ۹ قانون بودجه برای ستاد و شهرستان‌ها اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • قانون حمایت از خانواده و جوانی در محیط زیست گیلان اجرا می‌شود
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • آرمین زارعی بستری شد
  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران