Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@16:21:16 GMT

ادعای پاکستان درباره سرنگونی «کواد کوپتر» هندی

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۵۸۲

ادعای پاکستان درباره سرنگونی «کواد کوپتر» هندی

به گزارش افکارنیوز،

ارتش پاکستان روز چهارشنبه از سرنگون ساختن یک کواد کوپتر جاسوسی ارتش هند در خطوط مرزی بین دو کشور خبر داد.

اخبار بین الملل- به نوشته روزنامه «تریبیون » به نقل از  سرلشکر «بابر افتخار»  از مقامات ارشد ارتش پاکستان ، نیروهای پددافند هوایی این کشور یک فروند کواد کوپتر جاسوسی هند را در منطقه «چاکوتی» سرنگون ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام نظامی ارتش پاکستان در توییتی بدین منظور نوشت که این کوادکوپتر 500 متر  وارد حریم هوایی پاکستان شده بود. این یازدهمین کواد کوپتر سرنگون شده ارتش هند از سوی پاکستان در سال جاری میلادی است.

از سال ۱۹۴۷ و پس از استقلال هند و پاکستان از استعمار انگلیس، تاکنون سه جنگ در سال‌های ۱۹۴۷، ۱۹۶۵ و۱۹۷۱ میان این دو کشور بر سر مسئله کشمیر رخ داده و بیش از ۷۰ هزار نفر در این درگیری‌ها کشته شدند.  تنش بین این دو کشور اتمی بهمن ماه پارسال بعد از حمله یک گروه تروریستی به اتوبوس حامل نظامیان ارتش هند در منطقه مرزی بالا گرفت.

چندی قبل رسانه‌های هندی گزارش داده‌اند که وزارت دفاع این کشور موشک «آگنی ۳» را که از قابلیت حمل کلاهک اتمی برخوردار است، برای اولین بار در طول شب آزمایش کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کواد کوپتر هند پاکستان انگلیس پاکستان کشمیر هند کواد کوپتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 شهید علی اکبر شیرودی یکی از برترین خلبان‌های تاریخ دفاع مقدس است. تصاویری از لحظات تعقیب هلی کوپتر عراقی توسط هلی کوپتر کبرای شهید شیرودی و هدف قرار دادن این هلی کوپتر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • فیلم لحظه سرنگونی یک پهپاد ام کیو۹ آمریکایی توسط ارتش یمن
  • انهدام هلی کوپتر عراقی توسط شهید شیرودی
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن