Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@15:01:02 GMT

جواد رضویان و سیامک انصاری، سیاهپوش شدند+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۶۴۶

جواد رضویان و سیامک انصاری، سیاهپوش شدند+ تصاویر

صراط:

تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری که از ابتدای تابستان امسال آغاز شد بود همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد و گروه سازنده صد و پنجمین روز تصویربرداری را پشت سر گذاشتند.

تاکنون تصویربرداری این سریال که برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته می شود از ۶۰ درصد عبور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیرحسین رستمی ، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک مهبد بیور از بازیگران این سریال هستند و مهدی فرجی تهیه کننده آن است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تصویربرداری سریال صفر بیست و یک جواد رضویان سیامک انصاری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر رومانی، تیم آرکادا گالاتی که جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار داشت، در چهارمین بازی فینال با نتیجه سه بر یک مقابل کورونا براسوف شکست خورد تا تیم کورونا براسوف با کسب برد سوم قهرمان لیگ رومانی شود.

در این مسابقه ابتدا آرکادا گالاتی ست اول را با نتیجه 26 بر 24 از آن خود کرد. اما در ادامه تیم کورونا براسوف ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 19 برد و قهرمان لیگ رومانی در فصل شد.

بدین ترتیب کورونا براسوف سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و آرکادا گالاتی با جواد کریمی به کاپ اروپا خواهد رفت. آرکادا گالاتی قهرمان چندین دوره پیاپی لیگ رومانی بود که امسال با جواد کریمی نتوانست قهرمان شود.

گفتنی است در حالی که قهرمان این لیگ مشخص شده، جدال برای سومی همچنان ادامه دارد و تیم های راپید بخارست و دینامو بخارست از چند روز دیگر برای بار پنجم به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف رتبه سوم نیز مشخص شود. امیر غفور و علی اصغر مجرد در تیم راپید و محمد بربست در تیم دینامو بخارست حضور دارند.

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد