Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:15:00 GMT

پراید بازهم قربانی گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۴۱۷۴۷

پراید بازهم قربانی گرفت +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل عصر چهارشنبه از برخورد ۳ دستگاه خودروی شامل ۲ دستگاه نیسان و یک دستگاه پراید در جاده اردبیل رضی خبر داد که در این حادثه متأسفانه ۴ سرنشین خودروی پراید در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

مجید محمدغریبانی علت این تصادف خونین، سبقت غیرمجاز خودروی نیسان بود که منجر به تصادف شاخ به شاخ با خودروی پراید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل تصریح کرد: در این تصادف خونین متأسفانه هر ۴ سرنشین خودروی سواری پراید که ۳ آقا و یک خانم از اعضای یک خانواده بودند، در دم جان باختند.

غریبانی بیان داشت: در این تصادف، دو سرنشین خودروی نیسان نیز مجروح شده و با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل انتقال یافتند.

وی گفت: وضعیت بالینی و عمومی مصدومان این حادثه ثابت و تحت کنترل است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ساعت ۱۶:۰۵ امروز ۱۹ شهریور، پیرو گزارش دریافتی از اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و وانت نیسان در کیلومتر ۳۳ جاده اردبیل - رضی (سه راهی شریف بی گلو) و نیاز به رهاسازی، سریعاً یک تیم امدادی متشکل از ۴ نفر با ۲ دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بهزاد نواختی مقدم افزود: در این حادثه با توجه به شدت حادثه، ۴ کشته و یک نفر مصدوم توسط عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل رهاسازی و مصدوم جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شده است.

پربیننده ترین مرگ سارق در سقوط از پشت بام همسرکشی به خاطر یک سیلی ۸کشته در تصادف پژو با پراید فیلم خودکشی قاضی منصوری به ایران ارسال شد مرد باغبان قربانی یک سوءتفاهم شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف خونین هلال احمر تصادف هلال احمر تصادف خونین تصادف جاده ای حادثه رانندگی تصادف پراید اورژانس جاده ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت دستگاه خودروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز