Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم اطلاعیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

اخبار ورزشی- ضمن پوزش به دلیل عدم کسب عنوان قهرمانی جام حذفی کشور از هواداران عزیز استقلال ، متاسفانه روزهای گذشته باشگاه استقلال دستخوش حوادث و اتفاقات مختلف بوده که حواشی را به دنبال داشته است. حال که با تلاش مضاعف، تمدید قراردادها و عقد قرارداد با بازیکنان جدید، شرایط لازم برای حضور پر ثمر در جام باشگاه‌های آسیا را فراهم شده، عده‌ای افراد سودجو با پوشش هوادار باشگاه استقلال، با عنوان تجمع در مکان‌های مختلف در تلاش هستند تا باعث بهم زدن آرامش بوجود آمده، گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از هواداران عاشق و فهیم انتظار داریم به مانند همیشه و با همه وجود در راستای موفقیت باشگاه قدم برداشته و فریب زمزمه‌های شوم برخی افراد قلیل در فضای مجازی را نخورده و ضمن هوشیاری مانع از به نتیجه رسیدن اهداف این قشر اندک در تضعیف تیم محبوب خود گردند.

باشگاه استقلال ضمن تشکر از هواداران فرهیخته خود که با حمایت همه جانبه از تیم محبوب‌شان باعث دلگرمی بازیکنان می‌شوند، موکدا اعلام می‌کند از هیچ رفتار غیرحرفه‌ای و تنش‌زا که باعث تخریب این تیم و برهم زدن آرامش آن گردد، حمایت ننموده و حق خود می‌داند که نسبت به پیگرد قانونی اندک افراد معلوم الحال اقدام کند. 

باشگاه استقلال هرگونه فعالیت در این زمینه را به شدت محکوم و هواداران ارزشمند استقلال سرافراز را از آن مبرا می‌داند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام حذفی استقلال استقلال جام حذفی فضای مجازی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!